1401-11-21 06:05
561
0
83502
فرمانده سپاه آق‌قلا:

موفقیت‌های جوانان ایرانی در عرصه‌های مختلف، به برکت انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه شهرستان آق‌قلا، گفت: امروز رتبه‌های برتری که در سطح جهان از سوی جوانان کسب می‌شود، حاصل برکات انقلاب اسلامی است.

به گزارش گلستان ما؛ یعقوب مصطفی‌لو در همایش بانوی انقلاب که در روستای امین آباد شهر انبارالوم برگزار شد، اظهار کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی علی رغم تمام تحریم‌ها و فشارهای گوناگون اقتصادی و نظامی، در همه زمینه‌ها رشد و پیشرفت داشتیم و حائز رتبه‌های برتر در سطح بین‌الملل شدیم.

فرمانده سپاه شهرستان آق‌قلا با اشاره به طرح‌ها و برنامه‌های مختلف استکبار جهانی برای تضعیف انقلاب اسلامی، تصریح کرد: سازمان سیا و آمریکایی‌ها با هزاران نفر از نخبگان، دانشمندان و متخصصان خود مدعی هستند که تا شش ما آینده، ایران اسلامی نابود خواهد شد.

وی افزود: آنها نمی دانند که رهبر‌معظم‌انقلاب با درایت و سخنان خود تمام نقشه‌های آنها را از بین می برند و ما شخصیتی نظیر مقام‌معظم‌رهبری مدظله‌العالی در دنیا نداریم.

به گفته وی؛ اطرافیان شاه از نظر فساد اقتصادی دو الی چهار میلیارد دلار و خود شاه 31 میلیارد دلار ارز از کشور خارج کردند و در زمان شاه با اینکه جمعیت از زمان کنونی کمتر بود و فروش نفت هم بسیار بالاتر از امروز بود؛ ولی هیچ اثری از آبادانی و رفاه برای مردم وجود نداشت.

سرهنگ مصطفی لو در پایان، خاطر نشان کرد: خواهران بزرگوار، ما انقلاب کردیم و به آن می بالیم و اگر مشکلات و انتقاداتی  وجود دارد؛ خودمان با همت و تلاش در کشور حل کنیم.


انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.