1400-02-02 18:33
1247
0
74279
معاون استاندار گلستان پاسخگو باشد؛

معاون عمرانی استاندار گلستان انتقام شهردار کلاله را از مردم گرفت؟/ گرو گرفتن حق مردم کلاله

معاون استاندار گلستان دستور پارافی خود در نامه درخواست شهردار کلاله را کم لم یکن اعلام و شهرداری کلاله و به تبع آن، مردم کلاله را از ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار محروم کرد.

به گزارش گلستان ما، استیضاح و استعفای شهردار کلاله با کش و قوس های فراوانی روبرو بود و با توجه به عملکرد ضعیف این شهردار که حتی رئیس شورای شهر کلاله نیز در مصاحبه با خبرنگار ما نیز اذعان کرد؛ یکی از عوامل طرح سوال و استیضاح این شهردار شد.

در این میان مخالفت برخی از اعضای شورا و دخالت عوامل خارجی و حتی برخی مسئولین در استانداری گلستان باعث به نتیجه نرسیدن طرح سوال و به تبع آن استیضاح خلیل سعدی شد.

حواشی اخیر این شهردار و تعقیب ماشین شهرداری کلاله حامل بار خاک قرمز به روستای چقر بش قارداش شهرستان گالیکش توسط یکی از اعضای شورای شهر و خبرنگار همراه وی، همچنین پیگیری های دیگر از سوی قوه قضاییه و تخریب اضافه بنای بخشی از ویلای این شهردار در این باغ، یکی دیگر از عواملی می‌تواند باشد که شورای شهر با جمیع جهات تمام توان خود را برای استعفا و یا استیضاح خلیل سعدی بکار گیرد.

با وصول درخواست استعفا از سوی شورا به شهردار کلاله و به تبع آن وجود زمان میانجیگری برای برخی از مسئولین استانداری گلستان و دعوت شورای شهر کلاله به مرکز استان و جلسه چندین ساعته با اعضای شورا، شورای شهر کلاله مردم را بر مصلحت اندیشی ترجیح داده و فردای آن جلسه با موافقت با استعفای وی، درخواست خود جهت تایید به کمیته انطباق فرمانداری کلاله ارسال کرده و این کمیته با توجه به درک شرایط شهر و مردم با این درخواست موافقت کردند.

اما یکی از عواملی که باعث سردرگمی مردم نسبت به این اقدام سیاسی از سوی شورای شهر شد؛ این بود که همانطور که خلیل سعدی در ابتدای شهردار شدن خود، با زمزمه شهردار شدن از رسانه بخصوص صدا و سیما برای تایید این شایعات و تحکیم آنها استفاده کرد؛ اینبار نیز قبل از هر اقدامی از سوی فضای مجازی و شورا، این خلیل سعدی بود که با مصاحبه با خبرنگار صدا و سیما علت استعفای خود را دخالت شورا و وجود اختلافات بین وی با آنها اعلام کرد تا علاوه بر انداختن توپ در زمین شورا، دست برتر این ماجرا باشد.

در کنار پیش دستی خلیل سعدی، محمد جعفر استوان رئیس شورای شهر بنا به مصلحت اندیشی خود، علت استعفای شهردار را بیماری وی اعلام کرد؛ فارغ از اینکه قبلا شهردار کلاله توپ را در زمین شورا انداخته است.

فارغ از توجیهات مختلف برخی کانال های حامی خلیل سعدی مبنی بر علت استعفای وی، خبری با عنوان اولین ترکش استعفای شهردار کلاله با ضمیمه نامه درخواست شهردار کلاله برای دریافت اعتبارات حوادث و موافقت امیر محمد غراوی، معاون استاندار گلستان و همچنین کم لم یکن کردن همان موافقت بنا به ادعای کانالی های فضای مجازی از سوی معاون عمرانی استاندار، در کانال های تلگرامی منتشر شد.

با توجه به مشغله کاری معاونین استاندار گلستان، خبرنگار ما روز گذشته با ارسال پیامک به معاون عمرانی استاندار گلستان مبنی بر صحت یا عدم صحت این ادعای فضای مجازی و همچنین تاکید بر اینکه این موضوع رسانه ای خواهد شد؛ تاکنون که بیش از ۲۴ ساعت از ارسال پیامک می گذرد؛ هیچ پاسخی از سوی معاون استاندار گلستان دریافت نشده است و تنها واکنشی که پس از این پیامک مشاهده شد؛ حذف پست از کانال منتشر کننده بود.

عضو شورای شهر کلاله نیز با تایید این موضوع گفت: تاوان کار خود را با از دست دادن ۱۰۰ میلیون تومان که حقوق چند ماه شهردار کلاله بود؛ دادیم.

روی سخن ما با مسئولین که سیاست را بر مردمی که همه مشکلات اقتصادی و معیشتی را به امید روزهای خوب تحمل می کنند؛ ترجیح می دهند است. آیا یک شخص که تمام اقدامات وی برای همه آشکار و مبرهن می باشد بر مردم شهر کلاله که در شرقی ترین نقطه استان گلستان و دور از جاده های بین المللی قرار دارد و نیازمند رسیدگی در جهات مختلف است؛ ارجعیت دارد؟.

شما به واسطه همین مردم در چنین جایگاهی قرار دارید؛ لذا پشت کردن به مردم در راستای احقاق اهداف سیاسی افراد خاص، نمکدان شکستن محسوب می شود؛ لذا می طلبد معاون استاندار گلستان با تخصیص اعتبار مورد ادعا نشان دهد که خدمت به مردم برای وی اولویت دارد.

در ضمن؛ این پایگاه خبری تحلیلی منتظر جوابیه معاون استاندار گلستان می باشد تا به واسطه آن اذهان عمومی نسبت به این اتفاقات و چرایی آن ، روشن شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.