1400-02-26 21:51
540
0
74618
فرمانده سپاه نینوا؛

مشارکت حداکثری اولویت اول نظام است

سردار ملک شاهکوهی گفت: مشارکت حداکثری اولین اولویت نظام خواهد بود و مورد دوم سلامت و امنیت انتخابات است، مردم باید آرامش داشته باشند، خبرهایی داریم که دشمن دنبال بر هم زدن نظم و امنیت انتخابات است.

به گزارش گلستان ما، سردار علی ملک شاهکویی فرمانده سپاه نینوا در گفت و گوی مجازی از طریق روبیکا با مردم گلستان، اظهار کرد: در زمان شیوع بیماری کرونا 14هزارگروه جهادی به تعداد 80 هزار نفر به ضد عفونی معابر و مساجد پرداختند.

فرمانده سپاه نینوا خاطرنشان کرد: در راستای محرومیت زدایی و توسعه در قالب گروه های جهادی توانستیم کانال های بتنی برای آبیاری مزارع، آب رسانی شرب و مساجد خانه عالم را انجام دهیم و سعی داشتیم در حوزه اقتصاد مقاومتی 5600 واحد تولیدی و تبدیلی و 73 هزار شغل به مبلغ هزار و صد میلیارد تومان ایجاد کنیم.

وی افزود: در گروه های جهادی مشغول هستیم وسعی داریم درمناطق محروم کار خود را توسعه دهیم، در بحث کرونا و طرح شهید سلیمانی نیز 60 هزار نیروی بسیجی برای غربالگری در کنار کادر درمانی و پزشکی بوده اند.

سردار ملک شاهکوهی با بیان اینکه در روزهای گذشته کلنگ زنی 250 پروژه محرومیت زدایی را برای مناطق محروم داشته ایم، عنوان کرد: قول می دهیم در موضوعات قرارگاه خاتم همه مسوولان و دستگاه های اجرایی پای کار باشند چرا که از استان های کم برخوردار بوده ایم.

فرمانده سپاه نینوا ابراز کرد: دشمنان ما با تمام توان به میدان آمدند تا حضور مردم را کمرنگ نشان دهند، اگر این اتفاق بیفتد شاید امنیت و انقلاب مان تهدید شود.

وی گفت: مشارکت حداکثری اولین اولویت نظام خواهد بود و مورد دوم سلامت و امنیت انتخابات است، مردم باید آرامش داشته باشند، خبرهایی داریم که دشمن دنبال بر هم زدن نظم و امنیت انتخابات است.

انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.