1403-01-06 12:48
307
0
89292
فیلم؛

مردم گلستان جنایات صهیونیست‌ها در بیمارستان الشفاء غزه را محکوم کردند

مردم گلستان جنایات هولناک صهیونیست‌ها در بیمارستان الشفاء غزه و به شهادت رساندن دَه‌ها بیمار، زخمی، کادر درمان و آوارگان فلسطینی محاصره شده در این بیمارستان را محکوم کردند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «گلستان ما»، یک هفته است که بیمارستان شفاء در غزه به همراه بیماران، کادر درمان و آوارگان فلسطینی به‌ویژه زنان و کودکانی که به آنجا پناه برده‌اند، در محاصره شدید ارتش تروریستی رژیم صهیونیستی است.

 تا کنون ۱۸۰ تن از بیماران، زخمی‌ها، کادر درمان و آوارگان فلسطینی محاصره شده در این بیمارستان به سبب یورش و جلوگیری از ورود اقلام ضروری غذایی و درمانی، جان خود را از دست داده‌اند و افراد باقی‌مانده نیز در خطر هستند.

 گزارش‌های تکان‌دهنده و هولناکی نیز در خصوص شکنجه، هتک حرمت و کشتار زنان محبوس در این بیمارستان نیز منتشر شده است.

 اقشار مختلف مردم شیعه و اهل‌سنت استان گلستان، ضمن محکوم‌کردن شدید نقض فاحش قوانین اخلاقی و انسانی از سوی رژیم صهیونیستی، اقدام مؤثر، قاطع و فوری دولت‌های اسلامی و نهادهای حقوقی و بین‌المللی در توقف این جنایات وحشیانه و ضدانسانی و مجازات آمران، عاملان و حامیان این فجایع را خواستار شدند.

 آنها همچنین تأکید کردند: جنایات رژیم صهیونیستی، حقانیت ملت فلسطین در توسل به مقاومت به‌عنوان حق مشروع آنان علیه اشغالگری را بیش از پیش اثبات کرده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.