1401-03-13 18:47
562
0
80311

مراسم گرامیداشت ارتحال امام( ه) در آق قلا

مراسم ارتحال امام راحل(ره) در شهرستان آق قلا و با حضور مهمانان شهرستانی و استانی برگزار شد.

به گزارش گلستان ما؛ به مناسبت گرامیداشت سالروز قیام ۱۵ خرداد و سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) با حضور سرهنگ پاسدار یعقوب مصطفی لو فرمانده سپاه آق قلا ، دکتر غلامرضا منتظری نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، بابایی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و مدیران دستگاه های اجرایی در روستای عطا آباد بخش مرکزی شهرستان آق قلا برگزار شد.

سرهنگ یعقوب مصطفی لو فرمانده سپاه شهرستان آق قلا در این مراسم، گفت: امام خمینی (ره)‌‌‌‌تفسیرحسین منی و ان من الحسین بود و مانند جدش امام حسین عليه السلام احیاگر دین اسلام پس از ۱۴۰۰و باعث نجات اسلام و ملتها شد. 
وی  افزود: امام خمینی (ره)مانند پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله اخلاق را به جامعه برگرداند و پس از استقرار حکومتش همچون پیامبر رحمت  حاکمان دنیا را به اسلام دعوت کرد و پیش بینی‌ وی درباره کمونیست به حقیقت پیوست که در زباله دان تاریخ بایدجستجو کرد.
فرمانده سپاه آق قلا در ادامه تصریح کرد : امام عزیز مروج اسلام ناب محمدی بود و در مقابل اسلام آمریکایی بمثابه اشداء علی الکفار بود .حضرت امام خميني (ره)به کسانی که هم وغمشان علفشان بود؛ نهیب می‌زند که عزت در سازش با استکبار و طاغوت نیست و باید برای نجات دین و سیاست  مانند امام حسین علیه السلام عمل کرد.
 وی افزود: امام (ره) در راه دین به آیات قرآن عمل کرد(فاستقم کماامرت،  ان تنصر الله ینصرکم   و  ....). به گفته سیدشهدای مقاومت و مالک اشتر زمانه عاقبت بخیری در اطاعت از امام و رهبری می‌باشد. 

فرمانده سپاه آق قلا در پایان گفت : لذا، بر ما است که به  هوش باشیم و در صراط مستقیم و رهبری قدم برداریم چون دراینصورت است که دشمنان طمع نخواهند کرد و مسلمان عالم امیدوار تر خواهند شد۰

دکتر غلامرضا منتظری نماینده مردم  گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در ابن مراسم، گفت : امام، یک چهره کم نظیر در تاریخ معاصر ایران است که توانست اسلام را حیات مجددی ببخشد.

وی افزود: امام ره به ما اصول شایسته بودن و شایسته زیستن را آموخت و امام عزیز، زنجیرهای وابستگی را از پای ملت باز کرد و استقلال و آزادی را برای ما به ارمغان آورد؛ امروز گرچه امام در بین ما نیست اما راه روشن امام ره پیش روی ما است.

وی تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم اندیشه امام ره را خوب بشناسیم و به اندیشه های امام ره عمل کنیم تا بر بام عزت و سر بلندی بایستیم.

نماینده مردم گرگان تصریح کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری که  می فرمایند: هیچ جای جهان انقلاب اسلامی بدون نام امام ره شناخته شده نیست و در ادامه می فرماید گر چه امام در بین ما نیست اما راه روش امام پیش روی ما است. 
انتهای پیام/ حمید رضا شیبک

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.