1399-04-25 23:02
3337
1
69432
اصرار نمایندگان بر رفتن خلیل زاده صورتی ؛

مدیر عامل شهرک های صنعتی گلستان برکنار می شود

محور عمده این نشست نارضایتی نمایندگان جدید استان و جمعی از صنعتگران و تولیدگران از عملکرد مدیر عامل شهرک های صنعتی استان گلستان بود، علاوه بر نمایندگان تعداد زیادی از کنش‌گران اجتماعی ، رسانه ها و مدیران استانی نیز از این مدیر گلایه مندند.

به گزارش گلستان ما ؛ حدودا دو هفته پیش بود که مجمع نمایندگان استان گلستان با عباس صالحی نیا مدیر عامل شهرک های صنعتی کشور نشست داشتند.

محور عمده این نشست نارضایتی نمایندگان جدید استان و جمعی از صنعتگران و تولیدگران از عملکرد مدیر عامل شهرک های صنعتی استان گلستان بود، علاوه بر نمایندگان تعداد زیادی از کنش‌گران اجتماعی ، رسانه ها و مدیران استانی نیز از این مدیر گلایه مندند.

هر شش نماینده استان‌گلستان در مجلس یازدهم از این مدیر گلایه جدی داشتند و علت این‌گلایه ها هم گزارش هایی بود که صنعتگران و تولیدکنندگان استان ارائه دادند.

از منظر رسانه ها نیز عملکرد حجت الله خلیل زاده صورتی چندان تعریفی ندارد ، وی که گفته می شود اهل بابل مازندران است ، قبل از مدیر کلی در گلستان یک حسابدار ساده بود اما به یک باره مدیر کل می شود.

چند سالی است که برخی پرسنل این شرکت از رفتارهای وی اعلام نارضایتی کرده اند و صنعتگران و تولیدگران هم بارها گلایه خود را به متولیان مربوطه عنوان کرده اند.

عملکرد این مدیر کل در سیل گلستان هم رضایت بخش نبود ، در حالیکه شرکت شهرک های صنعتی کشور ۹ ماه قبل از سیل به این اداره نامه زد که هشدارهای لازم در این خصوص را جدی بگیرد و دایک حفاظتی نصب کند اما ۸۰ درصد شهرک صنعتی آق قلا زیر آب رفته و میلیاردها تومان سرمایه صنعتگران به باد رفت.

در سال گذشته که سال رونق تولید و امسال که سال جهش تولید نامگذاری شده ، شرکت شهرک های صنعتی باید به خوبی نقش خود را ایفا کند اما در گلستان این شعارها به سخره گرفته می شود .

 اما صالحی نیا مدیر عامل شهرک های صنعتی کشور که یکی از حامیان جدی خلیل زاده صورتی است سعی کرد نمایندگان گلستان را آرام‌کند لذا بنا شد جلسه ای با حضور نمایندگان ، استاندار ، خلیل زاده صورتی و تعدادی از صنعتگران منتقد در هفته آتی برگزار شود .

صالحی نیا به نمایندگان گفته سه ماه فرصت بدهید تا خلیل زاده صورتی عملکرد خود را اصلاح‌کند و اگر این کار نشد نسبت به تعویض وی اقدام کنید اما نمایندگان استان معتقدند او‌ هر چه در چنته داشت رو‌ کرده و دیگر چیزی ندارد لذا هر چه زودتر باید عوض شود.

حال باید به جلسه آتی صنعتگران منتقد با استاندار و نمایندگان چشم داشت ، آیا صنعتگران منتقد در این دیدار حضور خواهند یافت و آیا وقت خواهند کرد حرف خود را بزنند ، آیا باید با خلیل زاده صورتی در سمت مدیر عامل شهرک های صنعتی استان خداحافظی کنیم؟شاید آن روز دور نباشد .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.