1400-01-09 15:51
1151
0
73886
قالیباف در گلستان:

قوانین مانع تولید باید حذف شوند/جهت‌گیری مجلس یازدهم برای رونق اقتصادی است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: برای تحقق شعارسال تلاش می کنیم قانونهای دست و پا گیر و بروکراسی در مسیر تولید را برداریم و قانونهایی که مانند زنجیر به دست و پای مردم و نظام اداری بسته شده را حذف کنیم.

به گزارش گلستان ما؛ محمد باقر قالیباف ظهر امروز در بازدید از طرح های اشتغالزای گروههای جهادی در بخش دامپروری و خیاطی در روستای چن سبلی آق قلا اظهار کرد : مجلس از طرح های زودبازده واشتغالزا حمایت می کند.

وی تاکید کرد: بودجه امسال کشور با هدف حمایت از بخش کشاورزی و طرح های فرآوری محصولات رنگ و بوی کشاورزی می دهد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به نام گذاری امسال به سال تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها  افزود: برای تحقق این شعار تلاش می کنیم قانونهای دست و پا گیر  و بروکراسی در مسیر تولید را برداریم و قانونهایی که مانند زنجیر به دست و پای مردم و نظام اداری بسته شده را حذف کنیم.

وی بیان کرد: در حوزه اجرای قانون نیز ضعف هایی وجود دارد و قانون آنطور که باید باشد اجرا نمی شود و در این راستا باید با همدلی و همکاری به دنبال اجرایی شدن آنها باشیم.

قالیباف متذکرشد: مجلس باید از کارهای و قوانین کوتاه مدت بپرهیزید و برنامه ریزی بلند مدت برای قوانین در نظرداشته باشد.

وی اذعان کرد:  جهت گیری مجلس یازدهم رویکرد اقتصادی است و در این راه اصلاح قانون های دست و پا گیر در زمینه رفع موانع تولید را از سال گذشته آغاز کردیم و اصلاح بعضی از مواد اصل 44 در این زمینه را در دستور کار داریم.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هم اکنون رد راستای جهش تولید، جهش تولید بحث مسکن را در دستور کار داریم و امیدواریم تاپایان فروردین به همه موارد آن رسیدگی کنیم و در موانع تولید و رونق کسب و کارنیز در همه حوزه های خدمات، اقتصادی، دیجیتال  و غیره ورود می کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.