1401-03-23 13:09
764
0
80429
دبیر کارگروه اقتصادی مجلس شورای اسلامی:

طرح شفافیت نباید امنیت کشور را تهدید کند/ تمام جوانب اندیشیده شود

عبدالکریم رجبی گفت: طرح شفافیت قوا، لازمه جمهوری اسلامی ایران برای آگاهی مردم از تصمیمات و دیگر موارد لازم است؛ اما باید طوری تنظیم و تصمیم گیری شود که امنیت کشور را تهدید نکند.

به گزارش گلستان ما؛ عبدالکریم رجبی، دبیر کارگروه اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: طرح شفافیت سه قوا، طرحی لازم الاجرا در کشور اسلامی ایران است که به واسطه آن جلوی بسیاری از اقدامات پشت پرده که به کشور اسیب می زند؛ گرفته خواهد شد.

وی افزود: این طرح با تصمیم ۲۹۰ نماینده مجلس شورای اسلامی به صحن آمده است و مسلما بند به بند آن از نظر ابعاد مختلف بررسی شده است و باید متذکر شد که با توجه به اینکه ما در جنگ اقتصادی قرار داریم؛ لذا باید در خصوص برخی از شفافیت ها که هم جنبه اقتصادی برای ما دارد و هم جنبه امنیتی، مراقبت های لازم شود.

وی ادامه داد: دستیابی دشمنان به برخی اطلاعات می تواند اهرامی برای تحت فشار گذاشتن مسئولین و نظام شود یا در مواردی باعث قطع برخی زنجیره های اقتصادی برای دور زدن تحریم ها گردد که این مهم به صلاح کشور و مردم نخواهد بود.

وی در پایان گفت: با توجه به تفاسیر یاد شده؛ باید در خصوص برخی موارد امنیتی کشور که شفافیت در خصوص آن، می‌تواند تهدیدی برای نظام و مردم شود و موارد مغایر با سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری؛ بررسی های لازم انجام و در صورت لزوم، اصلاح شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.