1399-11-03 13:50
813
0
72777
امام جمعه کلاله:

سیاست آمریکا در قبال ایران تغییر نمی کند/ ریشه مشکلات در ناکارآمدی جریان سیاسی است

امام جمعه شهرستان کلاله گفت: باید مردم بدانند که ریشه مشکلات به خاط ناکارآمدی جریان سیاسی است و به جای عذرخواهی از مردم، خودشان را موفق جلوه می دهند.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام والمسلمین نجف علی قاسمی در خطبه های این هفته نماز جمعه این هفته شهرستان کلاله به ارزش های حاصله از صدقه پرداخت و گفت: صدقه از عوامل اجابت دعا است.

وی افزود: صدقه از عواملی است که اثر گناه را از بین می برد و علاوه بر رفع بلا، پشت شیطان به زمین می رسد.

امام جمعه کلاله با استفاده از احادیث و روایات، فضیلت های صدقه را هم بیان کرد و گفت: صدقه سپری است که علاوه بر عمران و آبادانی، عمر انسان را در کنار وفور نعمات بوجود می آورد.

وی به معنای تقوا پرداخت و گفت: تقوا یعنی در کلاس بندگی خدا شرکت کردن و نمره قبولی گرفتن و دوری از پلشتی ها.

حجت الاسلام والمسلمین قاسمی تصریح کرد: باید مردم جریان نفاق را بشناسند و افشا کنند تا آگاهی ها و بصیرت رقم بخورد.

وی ادامه داد: باید جریانی که راهی برای گشایش اقتصادی ندارند و تلاش شان برای بیان حل مشکلات با ارتباط با امریکا است را معرفی کنیم.

امام جمعه کلاله گفت: بیگانه پرستان مزد بگیران خطرناکی هستند که از داخل به دشمن امید می دهند.این جریان هنوز هم بدنبال برجام تعفن گرفته و بدنبال مذاکره با امریکا هستند؛ در حالیکه بعد برجام صدها تحریم مصوب شد.

حجت الاسلام والمسلمین قاسمی گفت: باید مردم بدانند که ریشه مشکلات به خاط ناکارآمدی این جریان است و به جای عذرخواهی از مردم، خودشان را موفق جلوه می دهند.

امام جمعه کلاله تاکید کرد: ابدا سیاست های امریکا در برنامه های ضد ایرانی تغییر نکرد. البته بعید نیست برای حفظ موقعیت خودشان و جلوگیری از حذف، اقداماتی نمایشی برای بهره برداری در انتخابات انجام شده باشد؛ مردم بدانند که دموکرات ها بانی بسیاری از تحریم ها هستند.

وی در ادامه گفت: حمایت از رژیم صهیونیستی برنامه دموکراتها و جمهوری خواهان امربکا است.

امام جمعه کلاله ادامه داد: دوران افول امریکا فرا رسیده است؛ اما برخی هنوز امیدشان به آنها که در بحران های فراوان غرق شده اند؛ می باشد.

حجت الاسلام قاسمی گفت: باید قوی شویم تا توان چانه زنی را بالا ببریم و اگر در این نظام بین المللی قوی نباشیم؛ نمی توانیم امنیت و موفقیت را در جریان مذاکره برای کشور به دست آوریم.

امام جمعه از رزمایش سپاه و ارتش تقدیر و تجلیل کرد و گفت: توان موشکی دستاورد بزرگی است که خوشحالی دوستان و ناراحتی دشمن را موجب شد و باید بصیرت و هوشیاری داشته باشیم؛ وظیفه ما حفظ دستاوردها و ارزش های انقلاب اسلامی و توجه به منویات مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.