1402-03-14 13:04
437
0
85207
انتصاب فرماندار گرگان دلگرم‌کننده است؛

سپهر سیاسی گلستان بر مدار کاهش آلایندگی‌ها

بعد از حدود دو سال، یک انتصاب مهم بدون توجه به فشارها و سهم‌خواهی‌ها و بر اساس شایستگی‌ها صورت پذیرفت.

به گزارش گلستان ما، فرامرز گلستانی در یادداشتی نوشت: روز شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ را باید یک روز مهم و یک نقطه عطف خاص در مسیر انتصابات دولت سیزدهم در استان گلستان به‌شمار آورد؛ از این جهت که بعد از حدود دو سال، یک انتصاب مهم بدون توجه به فشارها و سهم‌خواهی‌ها و بر اساس شایستگی‌ها صورت پذیرفته است.

 روزی که اسماعیل نادری رئیس دانشگاه پیام نور استان و از چهره‌های متعهد و انقلابی و با انگیزه و پرنشاط به‌عنوان فرماندار گرگان منصوب شد و جایگزین عیسی پایین‌محلی مدیر کل اسبق آموزش و پرورش استان و از چهره‌های فرهیخته و آزمون پس داده و با تجربه شد.

 این انتصاب بجا و بموقع حاوی نکات و پیام‌های پیدا و پنهان زیادی در فضای سیاسی اجتماعی استان گلستان و شهر گرگان، در سال مهم منتهی به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است.

 این انتصاب از منظر توجه به بدنهٔ پرتلاش نیروهای جبهه انقلاب و افراد متعهد و متخصص آن و توجه به مقولهٔ مهم کادر و شبکه.سازی برای حرکت پرشتاب در جهت تحقق #دولت_انقلابی، جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی متصل به #ظهور هم واجد ارزشمندی و اهمیت است.

 دقت نظر و هوشمندی به خرج داده شده در سنجش همهٔ جوانب و ملاحظات موجود در خصوص #حساسیت و اهمیت شهر #گرگان به‌عنوان مرکز استان گلستان و نقش به‌سزای آن در فضای استان، اقتضا می‌کرد که یک فرد انقلابی باانگیزه، با نشاط، #مردمی و پرتوان سکان مدیریت آن را در دست گیرد و بر مدار منطق و عدالت راهبری کند.

از منظر بی‌توجهی به هوچی‌گری‌ها و زیاده‌خواهی‌های فردی و گروهی، سیاسی و اقتصادی، اجتماعی و رسانه‌ای و ... هم، این انتصاب واجد ارزشمندی‌های خیلی خاصی است که نوید بخش پاکسازی سپهر سیاسی استان گلستان از برخی آلودگی‌ها و آلایندگی‌هاست.

امید است که راه گشوده شده و چراغ روشن شده در این مسیر، استمرار یابد و روشن‌تر شود و با تداوم توجه به نیروهای اصیل و متعهد و باانگیزه و پرتوان انقلاب و بکارگیری و انتصاب آنان در سایر مناصب مهم استانی و شهرستانی، شاهد تحول جدی در رشد و ارتقاء جایگاه دولت مردمی و انقلابی آیت‌الله رئیسی در استان گلستان باشیم.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.