1400-02-02 20:05
466
0
74281
در پیام هایی جداگانه تاکید شد؛

سپاه یک اندیشه و تفکر مبارزه با ظالم است/ باوجود سپاه و امکانات نظامی ما دشمن خیال تعرض به خاک ما را نمی کند

مسئولان گلستانی در پیام های جداگانه تاکید کردند؛ سپاه یک اندیشه و تفکر مبارزه با ظالم است و باوجود سپاه و امکانات نظامی ما دشمن خیال تعرض به خاک ما را نمی کند.

به گزارش گلستان ما؛ فرمانده انتظامی گلستان به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران پیامی صادر کرد.

در قسمتی از اینن پیام آمده است: بصیرت و آینده‌نگری حضرت امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) نسبت به روند تکاملی انقلاب، آینده نظام و کشور در دوم اردیبهشت 1358 منتج به ظهور نهاد مقدس و مردمی" سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" شد تا با اتکال به عنایات حضرت حق و مردم فهیم و بصیر ایران با پاسداری از انقلاب اسلامی و حراست از دستاوردهای گران قدر آن، حافظ استقلال‌، عزت و آزادی میهن اسلامی در برابر توطئه‌ها و تهدیدات دشمنان داخلی و خارجی باشد.

در اادامه این پیام اشاره شذه این نهاد مکتبی درهمه صحنه‌ها به رویارویی با استکبار جهانی برخاسته و امروز دارای تجربه‌های گران بها و ارزشمندی است که جایگزینی برای آن وجود ندارد.

همچنین در این پیام متذکر شده است: مقابله با تحرکات امنیتی جریان‌های ضدانقلاب، رویارویی با تهاجمات گسترده نظامی در دوران دفاع مقدس، ایستادگی مقابل فشارها، تهدیدات و ترفندهای سیاسی و اقتصادی دشمن، حضور مقتدرانه در عرصه سازندگی کشور و خدمات‌رسانی صادقانه به ملت مقاوم و سرافراز ایران اسلامی، مقابله با تهاجم فرهنگی، جنگ نرم، جنگ سایبری و رسانه‌ای معاندان و حضور در عرصه جهاد فرهنگی، علمی و موفقیت‌های چشمگیر در گسترش، تعمیق و تحکیم فرهنگ انقلاب اسلامی در محیط استراتژیک ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله افتخارات این نهاد مقدس و مکتبی است.

 این پیام ادامه می دهد؛ امروز اگر نوک پیکان رسانه ای استکبار جهانی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نشانه گرفته، بیانگر این است که سپاه توانسته با اتکا به اقتدار معنوی، سیاسی و فناورانه خود دشمن را در رسیدن به اهداف شوم و شیطانی اش ناکام بگذارد.

اگر امروز استکبار جهانی نمی تواند حتی در ذهن خود خیال تعرض به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران را داشته باشد، از اقتدار معنوی سپاه و قدرت تسلیحاتی است که در سایه اتحاد و همدلی با دیگر مجموعه های نظامی اعم از ارتش دلاور و نیروی انتظامی غیور به دست آمده است؛ بی تردید سپاه پاسداران دوشادوش دیگر نیروهای مسلح، دست زیاده خواهان و متعرضان به خاک پهناور ایران اسلامی را قطع خواهد کرد.

در پایان این پیام آمده است: فرماندهی انتظامی گلستان با گرامیداشت دوم اردیبهشت ماه ؛ سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تبریک به همه‌ پاسداران و فرماندهان ولایتمدار سپاه در این پیام آورده است؛ تردیدی نیست که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون سایر نیروهای مسلح با تاسی همه جانبه به وصایای حضرت امام خمینی (ره)، رهنمود های نافذ و هدایتگر مقام عظمای ولایت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) و با مدیریت جهادی، ظرفیت های سخت افزاری و نرم افزاری خود را در عرصه های مورد نیاز انقلاب و پیشرفت کشور به صحنه آورده و در این مسیر مبارک همراه با سایر نیروهای مسلح مقتدر کشور، همچنان گزینه های دشمن را عقیم و پاسخ قاطع ، سخت و کوبنده به آن خواهد داد.

همچنین سپاه نینوا استان گلستان به مناسبت دوم اردیبهشت ؛ سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه صادر کرد.

«بسم الله الرحمن الرحیم»دوم اردیبهشت‌ماه، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان بزرگ پاسدار اسلام ناب محمدی (ص)؛ حضرت امام خمینی (ره) است.

بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در چنین روزی طی فرمانی تاریخی به طور رسمی تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به شورای انقلاب اسلامی اعلام نمودند تا با آرمانی بزرگ، متعالی و با تبعیت از سالار شهیدان کربلا؛ حضرت اباعبدلله الحسین (علیه السلام)، عزت و افتخار را پیشه خود سازد و در حفاظت از نظامی که به مقابله با جبهه کفر و ظلم و ستم برخاسته، گام‌های بزرگ و استواری را بردارد.

سپاه پاسداران توانسته با استمداد از عنایات باری تعالی و پشتیبانی مردم انقلابی ایران اسلامی و جریان‌های مقاومت اسلامی، همه توطئه‌ها و تحرکات شیطنت‌آمیز ایادی نظام سلطه جهانی برای مقابله با انقلاب اسلامی در حوزه جنگ سخت و نیمه سخت و در سال‌های اخیر جنگ همه جانبه با محوریت جنگ نرم را رصد و با زمین گیر کردن دشمن و وابستگان داخلی و منطقه‌ای آن، ابتکار عمل را در صحنه نبرد از آن خود کند.

سپاه نینوا استان گلستان ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، این روز تاریخی را که میراث معنوی حضرت امام خمینی (ره) می‌باشد، به یکایک رزمندگان عاشورایی، سبزپوشان و پاسداران حریم ولایت علوی ، خانواده شهدا، جانبازان و بسیجیان سرافراز تبریک و تهنیت عرض نموده و بار دیگر با خون سرخ شهدا پیمان می‌بندد که در دفاع از حریم ولایت و ارزش‌ها و در صیانت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران لحظه‌ای کوتاهی نکرده و همچنین در رکاب نایب امام زمان (عج)، فرمانده کل قوا، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای در مصاف با استکبار جهانی برای نبردی سرنوشت ساز لحظه شماری می‌کند.

سپاه یک اندیشه و تفکر مبارزه با ظالم است

حجت الاسلام نورالله ولی نژاد ضمن تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: زمانی که سپاه تشکیل شد کسی گمان نمی کرد که جامعه به این نهاد تا این اندازه نیازمند باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: هم اکنون همه به این نتیجه رسیده اند که تدبیر امام (ره) بسیار ارزنده بوده و ما علاوه بر ارتش به سپاه نیاز داریم.

وی ادامه داد: وجود سپاه یک ضرورت بود، به همین دلیل بنیانگذار انقلاب اسلامی، این نهاد را تشکیل داد.

ولی نژاد بیان کرد: سپاه با داشتن بسیج، علاوه بر مجموعه نظامی، یک نهاد فرهنگی و اجتماعی است.

وی با بیان اینکه کارنامه سپاه درخشان است، اضافه کرد: از زمانی که سپاه تشکیل شد در مبارزه با گروهک ها، منافقین، معاندین و اشرار شهدای زیادی را تقدیم کرده و پیروزی های زیادی را به دست آورده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اضافه کرد: این نهاد در دوران دفاع مقدس حضور کارسازی داشت و مقاومت، ایثار، فداکاری، گذشت و نهراسیدن از دشمنان از ویژگی های سپاه است.

ولی نژاد عنوان کرد: بسیج مولود مقدسی است که به فرمان امام (ره)، این ارتش ۲۰ میلیونی شکل گرفت و در دامن سپاه، مدافع انقلاب و ارزش ها است.

وی گفت: سپاه یک اندیشه و تفکر مبارزه با ظالم و استکبار جهانی است و با هر کسی که قصد دستبرد به منافع ملت را داشته باشد، برخورد می کند.

ولی نژاد تصریح کرد: بین سپاه و ارتش برادری، همدلی و همنوایی بوده و این مجموعه مدافع انقلاب اسلامی هستند و از یک جا فرمان می برند.

 

 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.