1402-05-10 08:07
359
0
85913
طی حکمی از سوی رئیس جهاد دانشگاهی؛

سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی گلستان منصوب شد

با موافقت رئیس جهاددانشگاهی کشور و طی حکمی از سوی رئیس جهاددانشگاهی استان، سرپرست معاونت آموزشی و کارآفرینی این نهاد در استان منصوب شد.

به گزارش گلستان ما؛ طی حکمی از سوی رئیس جهاددانشگاهی گلستان، «صادق خسروی» به عنوان سرپرست معاونت آموزش جهاددانشگاهی استان معرفی شد تا جهاددانشگاهی گلستان در جوانگرایی و سپردن مسولیت به دست جوانان پیشرو باشد.

صادق خسروی، کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار دارد و پیش از این مدیر مرکز آموزش جهاددانشگاهی گرگان بوده است. وی همچنین ریاست مجمع ملی سمن‌های جوانان کشور، رئیس مجمع سمن‌های جوانان استان گلستان، جوان برتر گلستان در سال ۱۳۹۶ و مسئول مرکز آموزش گرگان را در کارنامه خود دارد.

این جوان انقلابی که از آذر ماه ۱۳۹۹ مسئولیت مرکز آموزش جهاددانشگاهی گرگان را برعهده گرفته عملکرد این‌ مرکز آموزشی رشد چشمگیری داشته و با افزایش 300 درصدی عملکرد همراه بوده طوری که علاوه‌بر افزایش تعداد دوره‌های در حال برگزاری، تعداد فراگیرانی که از دوره‌های آموزشی جهاددانشگاهی بهره‌مند شدند از سالانه 700 نفر به دو هزار و 200 فراگیر رسیده است.

گفتنی است؛ مرکز آموزش جهاددانشگاهی گلستان همزمان با راه‌اندازی این نهاد انقلابی در سال 1388 آغاز به کار کرد و خوشبختانه با توسعه فعالیت‌های این مرکز آموزشی و افزایش کمی و کیفی آموزش‌ها، استقبال خوبی از جانب عموم مردم، ادارات و سازمان‌ها از این دوره های آموزشی صورت گرفت تا جهاددانشگاهی گلستان گامی بزرگ در راستای گسترش علم و دانش و تسهیل زمینه اشتغال در گلستان بردارد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.