1402-05-13 23:54
386
0
85950
امام جمعه موقت گالیکش:

زیارت اربعین، یک سلاح بی بدیل در دست اسلام است

امام جمعه موقت گالیکش گفت: زیارت اربعین به عنوان یک سلاح بی‌بدیل در دست اسلام و پیروان اهل بیت است که دشمن را زمین‌گیر کرده است.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام سید رسول میرزایی در نماز جمعه این هفته گالیکش گفت: آنهایی که در راستای مکتب حسینی و خط سبز علوی و خط سرخ حسینی حرکت کرده و بعد سال‌ها از کشتی اهل بیت و انقلاب پیاده شدند، اینها مرتابون‌اند و خودشان زیان می‌بینند و ضرر می‌کنند.

وی افزود: پله‌ و مرحله‌ی دوم صعود و ایثار الی الله، ایمان است؛ وقتی که به مرحله خاصی از آزمایش و آزمون برسید به تعبیر حضرت سیدالشهدا متدینین واقعی آنجا مشخص خواهند شد.

امام جمعه موقت گالیکش ادامه داد: ایمان کامل به دست نمی آید مگر تفهم در دین داشته باشیم که امام باقر علیهم‌اسلام می فرمایند: اولین شرط کمال انسانی تفهم در دین است و کسی که تفهم در دین می‌کند که چشمه رسیدن به احکام نورانی اسلام است، قطعا در مقابل مشکلات و گرفتاری‌ها هزینه پرداخت خواهد کرد و صبر می‌کند.

حجت الاسلام میرزایی تصریح کرد: به دنبال شعار دادن نباشیم، به یکدیگر خوش بین باشیم، دنبال عیب جویی نباشیم، دنبال نکته گیری، به هم اندازی، اختلاف، حزب و گروه بازی نباشیم، باید متحد باشیم چرا که همه برادریم و از یک آیین و مکتب و پیرو یک کتاب و زیر پرچم سیدالشهدا هستیم و این را باید در عمل ثابت کنیم.

وی گفت: اکنون عرصه؛ عرصه‌ی دفاع از کربلاست و برای دفاع از امام حسین(ع) دیر نیست، چون کل یوم عاشوراست و امروز به پهنای همه ی عالم، فریاد هل من ناصر حسینی بلند شده است و لبیک به این ندا یعنی اینکه ما برای ادامه ی راه این حضرت در کجا قرار داریم.

امام جمعه موقت گالیکش افزود: دشمنان دین و نظام اسلامی سعی داشتند عزاداری‌های محرم را با تبلیغ اینکه لزومی بر سیاه پوش کردن و رعایت حجاب در عزاداری‌ها نمی‌باشد، این مراسمات را به انحراف بکشانند.

وی گفت: امام حسین (ع) برای حجاب، عفاف، نماز، احیای دین و تشکیل حکومت اسلامی قیام کرد، لذا مردم عزیز قدر این انقلاب را بدانید چرا که ما در قبال این نظام و انقلاب مسئول هستیم و باید متذکر شد که امام حسین(ع) منحصر در یک کشور، منطقه و قومیت نیست، امام حسین (ع) جهانی است و طرفداران امام حسین همه‌ی آزادگان و آزاد مردان دنیا هستند، اما آزادی واقعی نه آن آزادی که دشمنان دامن می زنند.

امام جمعه موقت گالیکش تاکید کرد: زیارت اربعین امروز به عنوان یک سلاح بی بدیل در دست اسلام و پیروان اهل بیت است که دشمن را زمین گیر کرده است و این از الطاف بزرگ پروردگار است. این اسلام است که تضمین کننده حقوق بشر است و بشریت راهی برای ادامه‌ی حیات شرافت‌مندانه خود جز پیوستن به اسلام ندارد که ناقوس آن به صدا آمده و در غرب در حال تحقق است.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.