1403-02-05 06:56
3245
0
65855
با حضور بسیج اساتید کشور؛

رئیس و جانشین بسیج اساتید گلستان معرفی شدند

مراسم تکریم و معارفه رئیس و جانشین بسیج اساتید گلستان با حضور رییس سازمان بسیج اساتید کشور در گرگان برگزارشد.

به گزارش گلستان ما؛ آینن تکریم و معارفه رئیس و جانشین بسیج اساتید گلستان شامگاه چهارشنبه با حضور سردار معروفی؛ فرمانده سپاه نینوا و زارعی ؛ رییس سازمان بسیج اساتید کشور در گرگان برگزارشد.

سردار حسین معروفی در جمع روسای دانشگاه های گلستان، اظهار کرد: گفتمان مقاومت ، گفتمان انقلابی و جهادی همگی از دفاع مقدس سرچشمه گرفته است و باید روی این حوزه ها در دانشگاه کار کرد.

وی افزود: گفتمان خدمات اجتماعی مفهومش نوکری مردم است و وفاق ملی ما نیز ناشی از گفتمان وحدت حول امام جامعه است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: دشمن میخواهد روحیه جهاد و شهادت را از ما بگیرد اما گفتمان جهاد و شهادت که مایه آرامش  است باید در بعدی وسیع توسعه یابد.

image 2019 10 9 19 56 43 820 G8r

وی بیان کرد: گفتمان ولایت پذیری هم یعنی ذوب بودن در ولایت و مطیع امر حسین زمان بودن و باید بدانیم خیمه گاه حسین زمان ایران اسلامی است.

معروفی همچنین گفت: گفتمان کادرسازی در جبهه انقلاب با تکیه به جوانان نیاز امروز کشور ماست و اساتید بسیجی در تربیت دانشجوی انقلاب همت داشته باشند.

وی ادامه داد: گفتمان فضای مجازی در این جنگ نابرابر رسانه ای باید به نحو احسن و به نفع جریان انقلاب اسلامی تقویت شود.

معروفی  اذعان کرد: گفتمان استکبار ستیزی ، گفتمان سبک زندگی و گفتمان معنویت و اخلاق اگر گسترش یابد بسیاری از مشکلات امروز را حل خواهد کرد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان اضافه کرد: گفتمان اقتصاد مقاومتی راه برون رفت اقتصاد بیمار ماست زیرا مشکل این اقتصاد وابستگی به نفت است و راه علاج عدم وابستگی اقتصاد به نفت و در پیش گرفتن سیاست های اقتصاد مقاومت است.

image 2019 10 9 19 55 26 262 llc

در این مراسم از زحمات غلامرضا منتظری و ابراهیم مهقانی ؛مسئول و جانشین سابق بسیج اساتید استان تجلیل، علیرضا خواجه شاهکویی به عنوان مسئول سازمان بسیج اساتید سپاه نینوا معرفی شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.