1399-03-05 10:18
1922
0
68767

دوستان از سفره افطاری اعیانی ناراحتند یا از بسته بودن پنجره تبصره ۳

پس از پرداخت نشدن دو ماه از حقوق کارکنان ایفا، کارکنان این شرکت مدام به مدیران بالادستی فشار می آورند تا از محل تبصره سه، حقوق آنها را پرداخت کنند.

به گزارش گلستان ما، روز پنجشنبه بود که تعداد ده نفر از مدیران و معاونین آبفا گلستان جلسه ای در یکی از اماکن زیرمجموعه خود داشتند، جلسه ای که با فاصله گذاری اجتماعی و نهایتا مشارکت تعدادی از مدیران این شرکت جهت تهیه یک افطاری با هزینه شخصی خودشان به اتمام رسید.

بلافاصله بعد از پایان جلسه کانال سحر گلستان متعلق به جوانان اصلاح طلب گلستان که هنوز از شکست دوم اسفند ماه در شوک به سر می برند مطلبی را تحت عنوان افطاری عیانی منتشر کرد.

اما دست دروغگویان خالی بود و‌ دریغ از انتشار حتی یک عکس برای باور مخاطب اما چیزی که ماهیت این گروه را مشخص کرد پاراگراف آخر آن بود که از حقوق و مزایای معوقه کارکنان سخن می راند.

حقیقت اینست که حقوق و مزایای کارکنان این شرکت یکی دو ماهی است عقب افتاده اما گویا این افراد و خانواده شان که حقوق چند میلیونی می گیرند طاقت ندارند مثل سایر مردم که در وضعیت سختی زندگی می کنند یکی دو ماهی را دور از پول و رفاه زندگی کنند.

برای همین مدام به مدیران بالادستی فشار می آورند تا از محل  تبصره سه حقوق آنها را پرداخت کند.

اما تبصره سه چیست؟

اگر در قبض آب خودتان دقت کرده باشید با توافق شورا ، شهرداری و آب و فاضلاب مبلغی تخت عنوان تبصره سه از مردم دریافت می شود تا صرف تعمیرات ، نگهداری و توسعه آبرسانی در شهر شود.

درحال حاضر این عده معتقدند حالا که پول توی حساب تبصره سه هست به ما بدهید بعدا جاش رو پر کنید که مدیر زیر بار این موضوع نمی رود و می گوید این پول برای توسعه آبرسانی شهر است و خرج کرد آن در جای دیگر اشکال دارد ، لذا با ابزارهایی چون این کانال تلگرامی علیه این شرکت و مدیر آن سمپاشی می کنند.

انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.