1402-05-06 12:28
658
0
85862
واکنش نماینده ولی‌فقیه در گلستان به وضعیت حجاب:

دنیای غرب به ارزش واقعی زن خیانت کرده است

نماینده ولی‌فقیه در گلستان گفت: با صدای بلند به دنیا اعلام می‌کنم حضرت زینب (س) باید الگوی زنان عالم باشد، دنیای غرب به زن خیانت کرده است.

به گزارش گلستان ما، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی امروز در خطبه‌های نماز جمعه و اقامه نماز ظهر عاشورا در مصلی وحدت گرگان اظهار کرد: نماز ستون دین است، عده‌ای در دنیا تلاش می‌کنند که وظایف الهی را در مسلمانان تضعیف کنند ما باید محکمتر به اعتقادات دینی و اسلامی پایبند باشیم.

وی خواندن نماز اول وقت را مهم خواند و افزود: امام حسین (ع) در بحبوحه قضایای کربلا؛ نماز اول وقت خواند و این درس از امام حسین (ع) را همواره باید آویزه گوش داشته باشیم و از آن غفلت نکنیم.

امام جمعه گرگان با اشاره به قضایای اخیر و شعار زن، زندگی، آزادی تصریح کرد: این روزها راجع به زن، مسئولیت زن، آزادی و عریانی و بی‌حجابی زن کارهای زیادی می‌کنند، می‌خواهم با صدای بلند به بانوان عالم اعلام کنم که حضرت زینب (س) باید الگوی زنان عالم باشد.

نورمفیدی گفت: حضرت زینب (س) در بحرانی‌ترین مسائل و سخت‌ترین شرایط وارد یک مسئولیت اجتماعی شد این کار هر مردی نبود و کار زینب بود.

وی با تاکید بر اینکه به جلود شیطان هرگز نمیتوان اعتماد کرد، گفت: بانوی بزرگ اسلام، دشمن را بیچاره کرد و بنیان حکومت بنی‌امیه را لرزاند، آری این بانوی اسلام است باید صراحتا اعلام کنم؛ دنیای غرب با شعار آزادی واهی به زنان خیانت می‌کنند، آنها برای زنان عالم دام پهن کردند.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان گفت: حضرت زینب (س) نه تنها برای زنان مومن بلکه الگویی برای زنان جهان است؛ دنیا از زن چه می‌خواهد، اگر برداشت این شود که زن به خودنمایی است، بدانید ارزش واقعی زن را با خودنمایی می‌خواهند زیرسوال ببرند.

نورمفیدی بیان کرد: عقیله بنی‌هاشم این کوه استوار بعد از سخت‌ترین شدائد در کربلا به میدان آمد و محکم در این میدان ایستاد و با سخنرانی در کوفه و شام لرزه بر قدرت آن روز انداخت و همین باعث نابودی جبهه کفر شد.

وی تاکید کرد: کمال زن به علم، تقوا، ایمان و مسئولیت‌هایش است نه آنکه خودش را در معرض نمایش دیگران قرار دهد، دنیای غرب به زن توهین می‌کند اسلام نشان داد کمال زن به تقوای الهی است.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.