1403-01-03 15:52
326
0
89263
امام جمعه گرگان:

دلخوش به حل مشکلات گذشته پتروشیمی گلستان نباشیم

امام جمعه گرگان گفت: پتروشیمی گلستان مشکلاتی داشت که برطرف شده ولی هنوز موانع آن برطرف نشده است و صرف به حل مشکلات قبلی نباید دلخوش باشیم.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه گرگان اظهار کرد: رهبر انقلاب اسلامی در روز نخست عید مطالبی بیان کردند، ایشان فرمودند که ایران موقعیت خوبی در منطقه دارد و نیروی انسانی  زمینه و امکانات بسیار خوب کشور است که باید از آن حداکثر استفاده را کرد.

امام جمعه گرگان ادامه داد: رهبر انقلاب اسلامی تاکید کردند که ما در طول چهل و پنج سال درجا نزدیم و پیشرفت‌هایی زیادی را شاهد بودیم و کارهای زیادی در انقلاب اسلامی رقم خورده است و تلاش‌های زیادی در عرصه‌های علمی، هوا و فضا صورت گرفته و پیشرفت‌هایی نیز داشتیم و در زمینه‌های نظامی و دفاعی و موقعیت‌های منطقه‌ای چیزی نیست که بتوانیم انکار کرد.

نورمفیدی بیان کرد: البته در کشور مشکلاتی نیز وجود دارد که مهمترین آن مسائل اقتصادی است و کسی آن را انکار نمی‌کند، اما دشمن پیشرفت‌های ما را نمی‌بینند و یا آن را تکذیب می‌کنند و به جای آن ضعف‌های ما را بزرگ نشان می‌دهند.

وی افزود: متاسفانه برخی نیز در داخل با دشمن همراهی دارند به دنبال آن هستند که مردم را ناامید کنند، متاسفانه آنها دشمن هستند و  چرا ما باید به عنوان یک ایرانی به آن دامن بزنیم.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان خاطرنشان کرد: اقتصاد باید در دست مردم قرار بگیرد و از دست دولت خارج شود و دولت نباید بنگاه‌دار کند و این مسئله در شئون دولت نیست و دولت باید به سلامت و درستی کار نظارت داشته باشند و در امور اقتصادی باید مردم پای کار بیایند و رهبر انقلاب اسلامی نیز به آن تاکید داشتند.

نورمفیدی بابیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی به اتحاد ملی و حضور سلایق مختلف تاکید کردند و افزود: سلایق نباید یکدیگر را حذف کنند و یا به یکدیگر توهین کنند و این مسئله به منفعت کشور نیست.

وی بابیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی به مسئله غزه تاکید داشتند و فرمودند که رژیم صهوینستی شکست خورده جنگ اخیر است، افزود: امروز حامیان صهیونیست در دنیا بی‌آبرو شدند.

امام جمعه گرگان یادآور شد: مسئولان در استان تلاش می‌کنند اما مشکلات زیادی را شاهد هستیم، پتروشیمی گلستان مشکلاتی داشت که برطرف شده ولی هنوز موانع آن برطرف نشده است و صرف به حل مشکلات قبلی نباید دلخوش باشیم و باید پتروشیمی راه بیفتد و ۹۰ هزار سهام‌دار باید حس کنند که سرمایه‌های آنها به نتیجه رسیده است.

نورمفیدی بیان کرد: در حوزه  آشوراده، مسکن، برق و آب اقدامات خوبی صورت گرفته ولی مشکلاتی وجود دارد ولی باید بدانیم که سرمایه‌گذاری اصلی در این حوزه رقم خورده، بیش از یک هزار و ۵۰۰ طرح نیمه تمام در استان وجود داشت و تاکنون نزدیک به ۴۵۰ مورد آن به نتیجه رسیده است و این کارهای ارزنده است.

وی افزود: مسئولان باید این اقدامات را به مردم توضیح دهند و مردم وقتی می‌شنوند متوجه خواهند شد که چه اقداماتی صورت گرفته است.

انتهای خبر/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.