1400-02-18 12:13
1441
0
74508
با صدور بیانیه؛

درخواست شورای ائتلاف گلستان برای کاندیداتوری آیت‌الله رئیسی

اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گلستان و شهرستان‌های تابعه با صدور بیانیه‌ای از «آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی» برای حضور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کردند.

به گزارش گلستان ما، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گلستان در نامه‌ای به دکتر حداد عادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی اعلام کرد: با عنایت به در پیش بودن اولین انتخابات ریاست جمهوری در گام  دوم انقلاب اسلامی و اهمیت فوق‌العاده‌ این انتخابات در سرنوشت ملت انقلابی و قهرمان ایران اسلامی، بر خود لازم می‌دانیم در خصوص معرفی نامزد اصلح نکاتی را معروض بداریم،  با توجه به قانون اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، جایگاه ریاست جمهوری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و می‌تواند به عنوان بازوی اصلی ولایت مطلقه‌ی فقیه و مجری قانون اساسی، نقش به‌سزایی در پیشبرد اهداف مقدس انقلاب اسلامی داشته باشد.

در این بیانیه تاکید شد: پس از فراز و نشیب‌هایی که در گام اول انقلاب اسلامی پشت سر گذاشتیم و با توجه به رویکرد غربگرایانه‌ و منش اشرافی دولت‌های یازدهم و دوازدهم، رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بارها بر ضرورت روی کار آمدن دولت جوان و حزب‌اللهی تاکید داشته‌اند.

آیت الله رئیسی فردی فسادستیزی که می‌تواند سطح اعتماد عمومی به کارگزاران نظام را ارتقا دهد
این بیانیه می‌افزاید: البته معظم‌له در تبیین معنای این فرمایش خود فرمودند:«من معتقد به تکیه‌ی به نیروهای جوانم... منتها اینکه ما می‌گوییم در مدیریت‌ها از این‌ها استفاده بشود، معنایش این نیست که نسل قبلی را به‌کلی بشوریم بگذاریم کنار! نه، بر حسب اقتضاء یک‌جا مدیریت یک جوان و یک‌جا مدیریت یک فرد مجرب و کارکشته...» فلذا با عنایت به جایگاه مهم ریاست جمهوری، وجود یک فرد مجرب و کارکشته و در عین حال برخوردار از نشاط جوانی، در اولویت قرار دارد.

در این بیانیه آمده است: یکی از شاخص‌های مهمی که مقام معظم رهبری درباره‌ی جایگاه ریاست جمهوری مطرح فرمودند، «ضدفساد بودن» رئیس جمهور است و در شرایطی که مردم ما از وجود مفاسد گوناگون در دستگاه‌های دولتی رنج می‌برند، لازم است فردی فسادستیز در راس قوه‌ی مجریه قرار گیرد تا بار دیگر سطح اعتماد عمومی به کارگزاران نظام ارتقا یابد.

در بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گلستان خاطرنشان شد: با توجه به اینکه افراد متعددی از نیروهای جریان انقلابی، برای نامزدی ریاست جمهوری اعلام آمادگی کرده‌اند، به نظر می‌رسد ضرورت دارد شخصیتی پا به این عرصه بگذارد که بتواند انسجام حداکثری نیروهای انقلاب را تضمین کند و سایر نامزدهای محترم نیز آمادگی حمایت از او را داشته باشند.

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی پشتوانه‌ی مطالبه عمومی بدنه‌ مردمی جریان انقلابی را نیز به همراه دارد/ آیت الله رئیسی شخصیتی شایسته، توانمند، انقلابی، فسادستیز، کارآمد، مردمی و ولایتمدار بهترین گزینه‌ای که می‌تواند انسجام حداکثری نیروهای انقلاب را تضمین کند

در این بیانیه تاکید شد: با در نظر گرفتن مطالب بالا، به نظر می‌رسد بهترین گزینه‌ای که می‌تواند واجد همه‌ی شاخص‌های مزبور باشد، کسی نیست جز حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی که بحمدالله پشتوانه‌ی مطالبه‌ی عمومی بدنه‌ی مردمی جریان انقلابی را نیز به همراه دارد.

در بیانیه شورای ائتلاف گلستان از رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی درخواست شد در خصوص دعوت از این شخصیت شایسته، توانمند، انقلابی، فسادستیز، کارآمد، مردمی و ولایتمدار هرچه زودتر اقدام بفرمایید، همچنین از تلاش‌های چندین ساله‌ی دکتر حداد عادل و سایر اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در زمینه‌سازی برای تقویت نیروهای انقلابی قدردانی شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.