1399-05-31 14:44
1140
0
69985
امام جمعه کلاله:

در مقابل تفکر غیر انقلابی ایستادگی می‌کنیم/ وظیفه ما احیای امر به معروف و نهی از منکر است

امام جمعه شهرستان کلاله گفت: تفکر ما، تفکر انقلابی است و در مقابل تفکر غیر انقلابی مواضع سختگیرانه داریم و در مقابل آن می‌ایستیم.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام نجف علی قاسمی در خطبه های نماز جمعه کلاله با تاکید به تقوای الهی گفت: تقوا منشأ برکات و بهترین توشه برای انسان و در رأس همه ارزش های دینی قرار دارد.

وی افزود: در کنار هر مسئولیتی و هر پست و مقامی باید تقوای الهی باشد تا به واسطه آن قانون شکنی نشود.

امام جمعه کلاله تصریح کرد: اصل قیام امام حسین(ع) به خاطر امر به معروف و نهی از منکر بود؛ لذا امروز وظیفه ما احیای این امر ضروری در جامعه است.

حجت الاسلام قاسمی ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر باعث تامین امنیت داخلی و خارجی، افزایش انضباط اجتماعی، پاک شدن جامعه از مفاسد اقتصادی و رونق اقتصاد می شود.

امام جمعه کلاله تاکید کرد: در جامعه دینی که براساس اسلام و دین پایه ریزی شده است؛ نباید منکری وجود داشته باشد.

وی گفت: هر اقدام که در راستای عاشورا و زنده نگه داشتن مکتب امام حسین (ع) باشد؛ امر به معروف است.

امام جمعه کلاله در ادامه اشاره ای به بحران ویروس کرونا داشت و اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری نیز تاکید کردند؛ همه ما موظف به رعایت دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا هستیم و باید علاوه بر توجه به دستور العمل ها، ولایت پذیری خود را نیز اثبات کنیم.

امام جمعه کلاله تاکید کرد: در حینی که اقدامات ما در راستای تفکر انقلابی خواهد بود؛ در قبال کسانی که در مقابل تفکر انقلابی قرار دارند؛ مواضع سخت گیرانه خواهیم داشت.

وی در پایان گفت: هر مسئله ای را در تریبون اعلام نمی‌کنیم، مسئولین را حمایت می‌کنیم و در کنار آن نقد منصفانه و سازنده نیز خواهیم داشت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.