1399-05-15 10:42
2233
0
69738

حواشی کرسی نشینی یک کت شلواری در بخشداری مراوه تپه/ شهرستان مراوه تپه مستحق محرومیت نیست!/ نقش مبهم نماینده شرق گلستان در انتصابات مراوه تپه

اگر عضویت عبدالغفور غراوی در شورای شهر گنبد را در نظر نگیریم که با حفظ سمت در شورا به عنوان معاون فرماندار مراوه تپه منصوب شد؛ انتصاب عبدالحمید حق شناس به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان محرومی همچون مراوه تپه نوعی اجحاف در حق مردم این شهرستان محسوب می شود.

به گزارش گلستان ما، استیضاح عبدالحمید حق شناس از سمت شهرداری کلاله را می توان یکی از پرحاشیه ترین استیضاح های استان گلستان دانست که طی آن تعدادی از اعضای شورا موافق استیضاح و تعدادی مخالف سرسخت این موضوع بودند.

اما دیری نپایید که فرصت شورای شهر برای عملیاتی کردن چندین بند هشداری، به پایان رسید و دیگر اعضای مخالف استیضاح نیز متقاعد به این اقدام شدند.

نکته قابل توجه در تودیع این شهردار که در نبود وی اتفاق افتاد؛ این بود که امیر غراوی معاون استاندار گلستان در چنین جایگاهی مدعی عقب افتادگی شهرداری کلاله به اندازه یک و‌نیم سال شد و در همین جلسه که با حضور محمد حمیدی فرماندار وقت همراه بود؛ وی از ارجاع پرونده عبدالحمید حق شناس به مراجع ذی صلاح خبر داد.

چندی از ادعای معاون استاندار نگذشته بود که در عین ناباوری شاهد سمت گرفتن حق شناس بیخ گوش معاون عمرانی استاندار بودیم و اخیرا نیز شایعات و زمزمه هایی مبنی بر آماده شدن وی برای بخشداری داشلی برون گنبد وجود داشت.

شاید سمت گرفتن وی در بخشداری داشلی برون باتوجه به وجود کریمی معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان و میزان اعتبارات وارده به آن، خللی در این بخش ایجاد نمی کرد؛ اما سمت گرفتن حق شناس به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان مرزی و محروم مراوه تپه، در حالی که وی توانایی عملیاتی کردن خواسته های شورای شهر کلاله را نداشت، شاید نه تنها باعث محرومیت زدایی در این شهرستان نشود؛ بلکه احتمال اینکه شاهد محرومیت بیشتر نیز باشیم؛ وجود دارد.

مدیریت های کلیدی من جمله فرمانداری و بخشداری نیازمند انتصاب افرادی است که دارای توانایی لازم برای ایجاد ارتباط و جذب اعتبارات باشد و خلاقیت نیز یکی از ملزومات است.

اما با توجه به رزومه موجود از عبدالحمید حق شناس و تاکید رضا آریانپور نماینده شرق گلستان مبنی بر لزوم بکارگیری مدیران توانا و تلاشگر، گویا این نماینده در خصوص چنین انتصابی حتی نتوانسته اظهار نظر لازم را داشته باشد و گویا وی با عمل انجام شده روبرو شده است.

در کنار این اتفاقات فضای مجازی شهرستان کلاله نیز در قبال چنین انتصابی واکنش های مختلفی از خود نشان داد.


انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.