1402-11-28 10:42
465
0
88828
صبح انتخاب «۲»؛

حماسه ۲۲ بهمن نویدبخش حضور حداکثری در انتخابات است

فعال سیاسی گلستان گفت: حماسه ۲۲ بهمن نویدبخش حضور حداکثری در انتخابات است.

مهدیه شاهینی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» گفت: رهبر انقلاب اسلامی از ابتدای پیام نوروزی در خصوص انتخابات و حضور حداکثری و انتخابات سالم و امنیت انتخابات صبحت کردند و این مهم بیانگر اهمیت آن است.

فعال سیاسی گلستان ادامه داد: اینکه حضور حداکثری چه تأثیری می‌تواند در اقتدار کشور داشته باشد حائز اهمیت است، در ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۲ یک نمونه از اقتدار ملت ایران را شاهد بودیم و وقتی در شبکه‌های تلویزیونی این حماسه را شاهد بودیم می‌دیدیم که مردم از همه قشر پیر و جوان و زن و مرد و حتی هر پوشش ظاهری در این راهپیمایی حضور یافتند و مشارکت عظیم مردم نشان‌دهنده این است که مردم پای‌کار انتخابات خواهند بود.

شاهینی بیان کرد: آحاد ملت در زمان انتخابات باید بدانند چه می‌کارند و چه نماینده‌ای را به بهارستان می‌فرستند و وقتی در انتخابات شرکت نکردید فردا در مسائل مملکتی کشور اجازه نظر ندارید چرا که زمان انتخابات حق رأی خود را به دیگری داده و به کسی که می‌توانست اهداف شما را به سرانجام برساند رأی ندادید.

وی افزود: حضور حداکثری از یک سو و انتخاب درست موضوع دیگری است و امید است که در انتخابات هم حضور حداکثری و هم انتخاب حداکثری را شاهد باشیم.

فعال سیاسی گلستان ابراز داشت: توصیه ما به داوطلبان مجلس شورای اسلامی این است گه حتماً یک رقابت مثبت و سالم داوطلبان مجلس شورای اسلامی داشته باشند، همه جناح‌های سیاسی اجازه حضور در بحث رقابت انتخابات را دارند؛ ولی نباید تخریب را در دستور کار قرارداد و در یک محیط سالم به رقابت بپردازید و اجازه دهید مردم شما را انتخاب کنند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.