1399-12-07 23:05
873
0
73417
با حضور فعالان سیاسی؛

جلسه شورای هماهنگی احزاب انقلابی با رئیس شورای وحدت اصولگرایان گلستان

حجت الاسلام جمشیدی گفت: تا زمان اعلام نهایی کاندیداهای ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان، شورای وحدت هیچ گزینه ای را معرفی نمی کند.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام جمشیدی در دیدار با شورای هماهنگی احزاب انقلابی استان گفت: انقلاب نیاز به کادرسازی دارد و منحل شدن حزب جمهوری خسارت بزرگی برای انقلاب بود.

رئیس شورای وحدت اصولگرایان، خاطرنشان کرد: هر یک از ما می بایست نیروسازی را از خود و خانواده خود آغاز کنیم و آموزش و تربیت باید بر اساس آموزه های دینی و اسلام ناب باشد.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص وحدت گفت: وحدت اولین وظیفه همه به ویژه وفاداران به انقلاب است.

رئیس شورای وحدت اصولگرایان با اشاره به تشکیل شورای وحدت بر اساس فرمایش حضرت امام خمینی ره در خصوص مرجعیت جامعه مدرسین و جامعه روحانیت و خواسته رهبر معظم انقلاب برای نقش آفرینی محوری جامعتین در فضای سیاسی – اجتماعی کشور، اذعان کرد: جامعتین نقش مرشد را برای تشکل های انقلابی دارند.

حجت الاسلام جمشیدی  تبعیت از رهبری، حفظ وحدت در عمل، برخورد حکیمانه با مسائل، تفسیر عملی فرمایش رهبری درباره گام دوم انقلاب و عدم تفسیر به رای قانون اساسی را از وظایف اصلی نیروهای انقلابی برشمرد و ابراز کرد: تا زمانیکه کاندیداهای ریاست جمهوری از فیلتر شورای نگهبان نگذرند، شورای وحدت به هیچ وجه کاندیدای مورد نظر خود را معرفی نمی کند.

وی افزود: شورای وحدت استان در خصوص شوراهای شهر و روستا در گلستان نیز تاکنون اعلام نظر نکرده است و تلاش برای حفظ وحدت بین نیروهای انقلابی استان هدف اصلی تشکیل این شورا در استان است.

در ابتدای این جلسه هم رییس شورای هماهنگی احزاب انقلابی استان با بیان اینکه احزاب انقلابی فقط در جهت وحدت گام بر می دارند بر ضرورت ایجاد وحدت میان تشکل های انقلابی به خصوص شورای ائتلاف و شورای وحدت اصولگرایان تاکید کرد.

قربانعلی بابایی، نتیجه به اجماع نرسیدن نیروهای انقلابی را ادامه روند خسارت بار 8 ساله کنونی دانست.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.