1402-05-03 11:09
387
0
85830

بیانیه بسیج فرهنگیان گلستان به هتاکی مجدد به قرآن کریم در سوئد

سازمان بسیج فرهنگیان گلستان به هتاکی مجدد به قرآن کریم در سوئد واکنش نشان داد و بیانیه صادر کرد.

به گزارش گلستان ما، سازمان بسیج فرهنگیان گلستان به هتاکی مجدد به قرآن کریم در سوئد واکنش نشان داد و بیانیه صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

یُریدونَ لِیُطْفِئوا نورَ اللهِ بِاَفواهِهِم وَاللهُ مُتِمُ نورِهِ و لوْ کَرِهَ الْکافِرونَ «سوره صف- آیه ۸»

کافران می‌خواهند تا نور خدا را به گفتار باطل (و طعن و مسخره) خاموش کنند و البته خدا نور خود را هر چند کافران خوش ندارند کامل و محفوظ خواهد داشت.

بار دیگر جهل ابوسفیان‌ها و کینه ابناء بنی امیه در وهن به کلام خدا از آستین دولت بی‌دین سوئد بیرون آمد و با خیال خام خود در اندیشه خاموش کردن نور خدایند.

این جماعت با منطق سراسر تناقض خود چون خود را عاجز از مواجهه با اندیشه‌های ناب اسلام دیدند با شعار دروغین آزادی بیان در پی آزمودن مسلمانان هستند لذا سکوت مسلمانان و آزاد اندیشان جهان خواسته آنان است.

از آنجایی که اهانت به این مصحف شریف تنها توهین به اسلام و مسلمین نیست، بلکه توهین به تمام ادیان و کتب آسمانی است لذا بر تمام پیروان ادیان الهی و آزادگان و آزاد اندیشان جهان فرض است که در برابر این اقدام جاهلانه، بی‌تفاوت نباشند و با محکومیت آن از عاملان اینگونه رفتارها اعلام برائت نمایند.

جامعه فرهنگیان استان گلستان ضمن اعلام انزجار شدید از دولت سوئد و محکوم نمودن این اقدام ننگین از تمامی علما و اندیشمندان تمامی ادیان الهی و کشورهای اسلامی می‌خواهد در یک حرکت هماهنگ این رفتار زشت که ناشی از شیطنت‌های جریان‌های صهیونیستی است را محکوم کرده و از دولت جمهوری اسلامی می‌خواهیم ضمن محکومیت شدید این اقدام رذیلانه، سفیر کشور سوئد را اخراج نموده و از قوه قضاییه نیز انتظار است با طرح شکایت در محافل حقوقی بین المللی و سازمان ملل، دولت دین ستیز و معنویت ستیز سوئد را وادار به عذرخواهی کرده و این دولت را با اعمال برخی تحریم‌ها مجازات نمایند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.