1399-11-27 11:59
1564
1
73226
وقتی اولکامیز دایه مهربان تر از مادر می شود!

بی اخلاقی رسانه ای یا شانتاژ برای اختلاف افکنی

رسانه الکامیز در یک اقدام غیر اخلاقی برای جذب مخاطب، سعی در اختلاف افکنی در شرق گلستان دارد.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اترک، موضوع شهرداری کلاله، یک موضوع اجتماعی در شرق گلستان بود که اگر در هر جای دیگر نیز اتفاق می افتاد؛ مورد مطالبه هم مردم و هم رسانه های محلی آن منطقه بود.

سایت راه اترک هم به نوبه خود و با توجه به مطالبه مردمی در این خصوص مصاحبه های مختلفی را با مسئولین و افراد مرتبط انجام داده که متن این گفتگوها در بایگانی اسناد سایت موجود است.

بر همین اساس، این سایت پیگیر موضوع بوده و در گفتگو ها هم هر آنچه افراد مطلع اجازه نشر می دادند ، منتشر کرده است.

در موضوع طرح سوال، رئیس شورای شهر کلاله صحبتهای زیادی را به خبرنگار راه اترک گفت؛ ولی در بیشتر موارد تاکید وی بر این بود که این موارد فقط جهت اطلاع شماست نه رسانه ای کردن و این سایت به خاطر تعهد اخلاقی، اجازه انتشار این حرفها را به خود نداد.

در موضوع استیضاح نیز طبق متن کامل گفتگو که تنها قسمت اجازه داده شده آن منتشر شده و در اسناد نیز موجود است؛ سردبیر، تنها آن قسمت اجازه داده شده را منتشر کرد و خود رئیس شورای شهر هم تاکید می کند که در همین حد که شهردار ابقاء شده، کفایت می کند.

شورای شهر در خصوص آنچه در جلسه طرح سوال و استیضاح گذشته به خبرنگار می گوید: این مطالب اجازه رسانه ای شدن ندارد.

حال چگونه سایت الکامیز اجازه انتشار آنچه در جلسه استیضاح گذشته را به خود داده؛ مشخص نیست.

در این خصوص با محمد جعفر استوان، رئیس شورای شهر کلاله گفتگو کردیم و قرار شد که استوان در این خصوص با ایزدی، خبرنگار الکامیز تماس بگیرد تا وی آنچه حقیقت ماجرا بوده را منتشر کند.

حال باید دید که ایزدی، اخلاق رسانه ای را رعایت می کند و توضیحات آقای استوان را منتشر می کند یا نه؟

برای این سایت مهم در انتشار اخبار، اول، آبروی افراد، احقاق حق مردم و مطالبات به حق اجتماعی است و در این موضوع رویه ای مستقل از سایر رسانه ها دارد.

انتهای پیام/رضا جامی

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

برومند

بی اخلاق ترین رسانه و تنها رسانه ای که دنبال تفرقه میان شیعه و سنی هست همین رسانه اولکامیز و شخص ایزدی هست حتی خود ترکمن ها سر انتخابات مجلس ایشون رو قبول ندارند چون بین خود ترکمن ها هم باعث تفرقه شده بود ایشون فقط به فکر منفعت خودشون و دیده شدن هستند و تشنه ی این هستن با فلان مسئول عکس بگیرند

0
0
پاسخ
1399-11-27 12:17

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.