1402-08-07 14:43
530
0
87192
فرمانده سپاه نینوای استان گلستان خبر داد؛

برگزاری یک هزار برنامه در هفته بسیج

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: همزمان با هفته بسیج دانش آموزی، بیش از یک هزار برنامه با شعار «نظم نوین جهانی با نسل آرمانی» در سطح استان گلستان برگزار می‌شود.

به گزارش گلستان ما، سردار «علی ملک شاهکوهی» فرمانده سپاه نینوای استان گلستان امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی در سالن بصیرت سپاه نینوا اظهار داشت: هم‌زمان با هفته بسیج دانش‌آموزی، بیش از یک هزار برنامه با شعار «نظم نوین جهانی با نسل آرمانی» در سطح استان برگزار می‌شود.

 ملک شاهکوهی گفت: افتتاح راهیان نور دانش‌آموزی و اعزام بیش از سه هزار دانش‌آموز به مناطق عملیاتی جنوب کشور، رونمایی از طرح «هر کلاس یک رفیق»، برگزاری صبحگاه مشترک بسیج دانش‌آموزی و زنگ استکبارستیزی با شعار نظم نو جهانی با نسل آرمانی، کارگاه توانمندسازی دختران و مادران با رویکرد تقویت هویت اسلامی زن مسلمان به‌عنوان الگوی سوم، یادواره شهدای درون مدرسه‌ای و اختتامیه «لاله‌های روشن»، رزمایش جهادگران فاطمی و دیدار دانش‌آموزان با خانواده شهدا از جمله برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در استان است.

 وی افزود: با شروع هفته بسیج دانش‌آموزی با همکاری اداره کل آموزش‌وپرورش استان بیش از ۳ هزار دانش‌آموز را به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهیم کرد.

 ملک شاهکویی حمله اسرائیل به ملت مظلوم غزه را ناجوانمردانه برشمرد و خاطرنشان کرد: جنگ ناجوانمردانه و وحشیانه از خلق‌وخوی جبهه استکبار است این تصاویر را در جنگ ۸ساله دفاع مقدس در ایران شاهد بودیم که چطور صدام بمب‌ها را بر سر زنان و کودکان بی‌دفاع سرازیر می‌کرد و هر زمان در صحنه نبرد کم می‌آورد اقدام به بمباران مردم عادی می‌کرد این روش جبهه استکبار است.

 فرمانده سپاه نینوا تصریح کرد: با توجه به اینکه در پایان سال انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم نشست‌های تبیینی با موضوعات مختلف در مدارس را برگزار خواهیم کرد.

 این مسئول تأکید کرد: با توجه به اینکه حدود ۲۳ هزار رأی اولی در استان داریم و همه اینها دانش‌آموز هستند نشست‌های تبیینی باید برگزار شود تا حقایق به این عزیزان گفته شود.

 وی از روحیه جنگاوری جبهه مقاومت تقدیر کرد و گفت: دشمن درصدد فشار به جبهه مقاومت است تا مردم فلسطین کشورشان را ترک کنند؛ اما کور خواندند اسرائیل اگر می‌تواند از طریق زمینی وارد نبرد شود دیدیم در شب گذشته چه شکست سنگینی از جبهه مقاومت دریافت کرد.

 ملک شاهکوهی گفت: برگزاری نشست‌های بصیرتی با موضوع استکبارستیزی، عفاف و حجاب، تولید محتوا در فضای مجازی، پویش جهانی «فریاد عروسک‌ها» در بستر فضای مجازی، دیدار فرماندهان واحدها با فرمانده سپاه ناحیه و رئیس آموزش‌وپرورش، دوره‌های آگاه‌سازی و زیست عفیفانه ویژه اولیا و مربیان و دانش‌آموزان، نشست‌های جهاد تبیین در مدارس، اهدای حکم فرماندهان واحدهای پیش‌گام، اکران فیلم، همخوانی گروه سرود، برپایی نمایشگاه عکس شهدای دانش‌آموز و پوستر استکبارستیزی در مدارس، کارگاه‌های آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد و برگزاری مسابقات ورزشی و بومی محلی از دیگر برنامه‌هایی است که به‌صورت غیرمتمرکز در طول هفته برگزار می‌شود.

 وی، برگزاری رویداد ملی چفیه‌های بهشتی و راه‌اندازی و فعال‌سازی پایگاه بسیج دانش‌آموزی در مدارس غیرانتفاعی، صبحگاه مشترک و زنگ استکبارستیزی، همایش حس پروانگی، نشست صمیمی نخبگان، فرماندهان واحدها، مجامع علوی و فاطمی با فرمانده سپاه نینوا، ویزیت رایگان (نهضت خدمت‌رسانی)، برگزاری پویش جهانی فریاد عروسک‌ها، رزمایش پدافند غیرعامل، عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا، کوه‌پیمایی هفته بسیج دانش‌آموزی، قرائت بیانیه توسط فرماندهان واحد قبل از خطبه‌های نمازجمعه، حضور پرشور واحدهای امیدان، پوینده و پیشگام در نمازجمعه و راهپیمایی روز ۱۳ آبان را از دیگر برنامه‌های مهم هفته بسیج دانش‌آموزی در سطح استان گلستان برشمرد.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.