1401-07-06 07:40
1246
0
81691
در میزگرد تخصصی «نقش دانشجو در فضای غبارآلود فتنه»تاکید شد؛

برخورد قاطع با سلبریتی‌های آتش‌بیار معرکه آشوب‌های اخیر

دانشجویان گلستانی تاکید کردند: باید با سلبریتی‌هایی که آتش‌بیار معرکه آشوب می‌شوند برخورد قاطع شود تا شاهد تکرار فتنه در کشور نباشیم.

به گزارش گلستان ما؛ به گفته بسیاری از کارشناسان ریشه بسیاری از فتنه‌های اخیر و تحرکات داخلی در خارج از کشور است، بررسی سایت‌ها و رسانه‌هایی که سال‌ها جیره‌خوار کشور‌های غربی بودند و علیه نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیت داشتند به خوبی مبین این واقعیت است.
از سویی دیگر کوردلانی که از انقلاب اسلامی زخم خوردند به طریق مختلف از ماه‌های گذشته زمینه‌ای آشوب‌های خیابانی را فراهم کردند، بسیاری از تحلیگران سیاسی معتقد هستند که آمریکا، رژیم اشغالگر قدس و عربستان این مثلث فتنه را شکل دادند.
گرچه در این جریان برخی از فعالان سیاسی و خواص سکوت کردند ولی مردم همچون ۹ دی سال ۸۸ با حضور و بصیرت خود در میدان عمل صف خود را با آشوبگران جدا کردند.
بسیاری از مردم معتقد هستند که هیچ ایرانی حاضر نمی‌شود پرچم جمهوری اسلامی ایران را به زیر پا بکشد و یا کتاب مقدس قرآن که کتاب حیات بشریت است را به آتش بکشند.
در این زمینه در میزگرد تخصصی در میزگرد تخصصی «نقش دانشجو در فضای غبارآلود فتنه» که با حضور دانشجویان استان گلستان برگزار شد به ابعاد و ریشه‌های این فتنه و آشوب‌های اخیر پرداختیم.

کسانی که جامعه را ناامن می‌کنند باید با اشد مجازات تنبیه شوند

علی شکوری یکی از دانشجویان شرکت‌کننده در میزگرد اظهار کرد: پلیس نباید نسبت به مخلان امنیت و آرامش مردم کوتاه بیاید، کسانی که اعتقادات مردم را به بازی می‌گیرند، پرچم کشور را به آتش می‌زنند، جامعه را برای مردم ناامن می‌کنند باید با اشد مجازات تنبیه شوند.

با سلبریتی‌های آتش‌بیار آشوب برخورد قاطع شود
همچنین مهدی اهتمام یکی از دانشجویان گلستانی در میزگرد تخصصی «نقش دانشجو در فضای غبارآلود فتنه» گفت: باید با سلبریتی‌هایی که آتش بیار معرکه آشوب می‌شوند برخورد قاطع شود تا شاهد تکرار فتنه در کشور نباشیم.

وی افزود: تبدیل اعتراض به اغتشاش هیچ گاه پایان خوبی ندارد و تنها مردم از این وضعیت دچار آسیب می‌شوند.

چرا جوان و نوجوان بدون هیچ بصیرتی در زمین دشمن بازی می‌کنند
مهدیه واحدی یکی از دانشجویان گلستانی نیز در این میزگرد تخصصی تأکید کرد: نداشتن سواد رسانه و آگاهی کافی باعث می‌شود که جوان و نوجوان بدون هیچ بصیرتی در زمین دشمن بازی کنند، وقتی در سیستم آموزشی بصیرت این قشر ارتقاء داده نشود با هر نوع کلیپ‌سازی شایعه و کذب، احساسات آن‌ها برانگیخته و در دامی که دشمن پهن کرده گرفتار می‌شوند.
وی ابراز داشت: دشمن در فضای غبارآلود فتنه، کار پلیس را ناحق جلوه می‌دهد، کسانی که امنیت جامعه را تأمین می‌کنند در چنین شرایطی مظلوم واقع می‌شوند، وظیفه دانشجو در این برهه جهاد تبیین است.

روشنگری بدون جهاد تبیین آثار گذرا و کوتاه‌مدت دارد

زهرا دهرویه یکی از دانشجویان گلستانی در این میزگرد ابراز داشت: در شرایط غبارآلود فتنه، جامعه نخبگانی و فرهیخته دانشجو باید به میدان بیاید و روشنی را از دل سیاهی برای عموم مردم بیرون بکشد، اگر این به میدان آمدن همراه با جهاد تبیین نباشد اثرش بسیار کوتاه و گذرا خواهد بود.

دشمن از مسئله حجاب فتنه تغییر رژیم را کلید زد
ابوالفضل نقیبی نیز گفت: سلبریتی‌ها و رسانه‌های بیگانه با وارونه نشان دادن حق تلاش دارند باطل را به جامعه تحمیل کنند، می‌خواستند از فوت یک خانم قضیه را به سمتی ببرند که دولت توان اداره کشور را ندارد از مسئله حجاب فتنه تغییر رژیم را کلید زدند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.