1399-07-12 07:35
1930
1
70720

بخشدار غیر بومی گالیکش در سکوت رفت!

اسماعیل طوسی سرپرست بخشداری بخش مرکزی گالیکش هفته گذشته پس از پایان حکم مسئولیتش در گالیکش در سکوت، این شهرستان را ترک کرد.

به گزارش گلستان ما، اسماعیل طوسی سرپرست بخشداری بخش مرکزی گالیکش هفته گذشته پس از پایان حکم مسئولیتش در گالیکش در سکوت، این شهرستان را ترک کرد و به آموزش‌وپرورش محل خدمتش بازگشت.

وی پنجم فروردین ماه سال ۹۶ به‌عنوان سرپرست بخشداری بخش لوه و ۱۳ آذر ماه ۹۷ نیز در انتصابی بحث برانگیز به‌عنوان سرپرست بخشداری بخش مرکزی گالیکش معارفه شده بود.

شنیده می‌شود تا معرفی سرپرست جدید بخشداری بخش مرکزی گالیکش، یعقوب حاجیلری کارشناس اجتماعی فرهنگی فرمانداری و همشهری طوسی سرپرست بخشداری بخش مرکزی گالیکش خواهد بود.

بسیاری از سیاسیون گالیکش با انتقاد از گزینش چنین مسئولینی بر این باور هستند در صورتی که شهرستان گالیکش نیروی انسانی توانمند بسیار دارد؛ نباید گروه‌های سیاسی رای بر انتخاب افراد غیربومی ناتوان در این شهرستان بدهند، افراد غیر وزارت کشوری که چند سالی در گالیکش عهده‌دار امورات سیاسی می‌شوند و پس از سال‌ها که به امور اولیه آشنا می‌شوند از سمت خود کنار می‌روند؛ قطعا چنین انتخاب‌هایی آسیب محض برای گالیکش خواهد بود و آورده دیگری ندارد.

حال شنیده‌ها حکایت از آن دارد احتمالا کرسی بخشداری بخش مرکزی گالیکش مجدد به گزینه‌ای غیربومی واگذار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.