1399-12-08 18:32
1579
1
73429
نائب امام جمعه مراوه تپه در واکنش به اقدامات تروریست ها در سراوان؛

این گونه اقدامات تنها برای ضربه زدن به وحدت جامعه اسلامی است

نائب امام جمعه مراوه تپه در خصوص هتک حرمت به پرچم پیامبر اسلام در سراوان گفت: برخی درصد هستند تا با موج‌سواری بر احساسات و رزق مردم، اهداف از پیش تعیین شده خود که همان ضربه به نظام و انقلاب و وحدت جامعه اسلامی کشور، است را پیش ببرند.

به گزارش گلستان ما، پایین کشیدن پرچم مزین به نام پیامبر بزرگ اسلام (ص) تنها از گروهک های تروریستی و معاند بر می آید و مردم مسلمان سیستان و بلوچستان در مقابل چنین اقداماتی خواهند ایستاد.

حاج ناصر آخوند قزل، امام جمعه دهستان پالیزان و نایب امام جمعه شهرستان مراوه تپه در واکنش به اتفاقات روی داده در سراوان و هتک حرمت به پرچم پیامبر اسلام در گفتگو با راه اترک گفت: حوادث گذشته و اتفاقات اخیر سراوان نشان داد که برخی درصد هستند تا با موج‌سواری بر احساسات و رزق مردم، اهداف از پیش تعیین شده خود که همان ضربه به نظام و انقلاب و وحدت جامعه اسلامی کشور، است را پیش ببرند.

نائب امام جمعه شهرستان مراوه تپه اضافه کرد: چه خوب میشد اگر مردم متدین بجای بروز احساساتی که اب به آسیاب دشمن میریزد از طرق قانونی و بر اساس شرع و قوانین مشروع جمهوری اسلامی اقدام می کردند .

وی افزود: متاسفانه این افراد به مرحله ای از جسارت رسیده اند که با نام مردم مسلمان این خطه از کشور، به پیامبر بزرگ اسلام و این مردم اهانت می‌کنند تا به این وسیله به اهداف خود که بیشتر آب به آسیاب دشمن ریختن و جنبه اغتشاش و تهیه خوراک خبری برای رسانه های معاند است؛ برسند.

حاج ناصر آخوند قزل ادامه داد: مسلما مردم سیستان و بلوچستان از یک طرف و مردم مسلمان ایران اسلامی اعم از اهل تشیع و تسنن در مقابل چنین اقداماتی که اهانت به دین اسلام و اعتقادات آنها و ناامنی شهر و دیار آنها می شود؛ برنمی تابند و جواب دندان شکنی به تروریست ها می دهند.

این عالم اهل سنت تاکید کرد: این حادثه نیز بیش از پیش نیازمند به هوشیاری مردم و علما اسلام است و گذر زمان هم از پشت پرده های این حادثه پرده برداری خواهد کرد و چهره منافق گروه های تروریستی، افراد معاند و رسانه های معاند برای همگان آشکار خواهد شد.

انتهای پیام/رضا جامی

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.