1402-06-23 12:31
847
0
86470
 فرمانده سپاه استان گلستان:

 ایثار و از خودگذشتگی عامل پیوند بین نیروهای مسلح با اهل‌بیت (ع) است

 فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: یکی از ویژگی‌های بارز پیونددهنده نیروهای مسلح با اهل‌بیت پیامبر بزرگ اسلام، مؤلفه ایثار و از خودگذشتگی است.

 به گزارش گلستان ما؛ علی ملک شاهکوهی در حاشیه مراسم دسته‌روی نیروهای مسلح استان گلستان در گرگان، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما، گفت: یکی از ویژگی‌های بارز پیونددهنده نیروهای مسلح با اهل‌بیت پیامبر بزرگ اسلام، مؤلفه ایثار و از خودگذشتگی است که این ویژگی در دفاع مقدس و با الگوگرفتن رزمندگان از ائمه اطهار (ع) و گذشتن از جان خود در رکاب انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، باعث شدند که این انقلاب به جایگاه کنونی خود برسد.

 وی افزود: اگر الان نظام جمهوری اسلامی ایران در این جایگاه والا و اقتدار قرار دارد و باعث شگفتی دشمنان شده است؛ این به برکت ائمه اطهار است که انشا الله این منش و رسم تا آخر عمر با ما باقی خواهد ماند.

 وی در پایان گفت: امروز نیز به دستور فرمانده کل قوا، نیروهای مسلح کشور با دسته روی و نشان‌دادن وحدت بین خود، ارادت خود به ائمه را به رخ جهانیان کشیدند و با آرمان‌های شهدا، امام و رهبری تجدید میثاق کردند.

گفتنی است؛ هرساله نیروهای مسلح استان گلستان در شهرستان‌ها و مرکز استان در چنین روزی در قالب دسته روی و عزاداری ارادت خود را به اهل‌بیت و پیامبر بزرگ اسلام نشان و با آرمان‌های امام، شهدا و رهبری تجدید میثاق می‌کنند.

 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.