1399-09-07 22:42
836
0
71811
فرمانده قرارگاه منطقه ای نزاجا در شمال شرق کشور:

انتقام سختی از عوامل ترور دانشمند ایرانی می گیریم/ ترور، عزم ما را جزم تر می‌کند

امیر سرتیپ آذریان گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی بدانند که انتقام سختی از عوامل ترور دانشمند هسته ای و موشکی خواهیم گرفت و این ترورهای کور عزم ما را برای پیشرفت در عرصه های مختلف جزم تر می کند.

به گزارش گلستان ما، امیر سرتیپ رضا آذریان، فرمانده قرارگاه منطقه ای نزاجا در شمال شرق کشور در واکنش به ترور محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع که صبح امروز در میدان خلیج فارس آبسرد به دست دشمنان کور دل نظام جمهوری اسلامی ایران انجام شد؛ در گفتگو با خبرنگار ما، ضمن تسلیت شهادت این دانشمند بزرگ به ملت و رهبری معظم انقلاب، اظهار داشت: دشمنان این انقلاب و نظام از ابتدای پیروزی انقلاب بارها و بارها اقدام به ترور دانشمندان این مرز و بوم کرده اند؛ غافل از اینکه چنین اقدامات کوری نه تنها خللی در عزم ما نخواهد داشت؛ بلکه عزم ما در پیشبرد اهداف ترقی بخش در حوزه های مختلف جزم تر می شود.

وی با بیان اینکه ترور كور يك دانشمند نشانه ضعف و استيصال دشمنان است كه توان مقابله علمي، سياسي و حتي نظامي را ندارد؛ افزود: آمریکا، اسرائیل و متحدان آنها  از توان هسته اي و موشكي ايران هراس دارد.

آذریان تاکید کرد: ترورهای مذبوحانه دانشمندان ایران نه تنها عامل بازدارنده ای برای مشتاقان این صنعت نبوده، بلکه طی سال های اخیر شاهد افزایش تعداد متقاضیان این رشته در دانشگاه های ایران بودیم.

فرمانده قرارگاه منطقه ای نزاجا در شمال شرق کشور تاکید کرد: همانطور که در حوادث مختلف و توطئه های دشمنان ثابت کردیم؛ از عوامل ترور این دانشمند انتقام سختی خواهیم گرفت.

وی تصریح کرد: این اقدامات دشمنان قسم خورده این انقلاب و نظام نشان از دشمنی بی‌پایان آنها است؛ پس اعتماد و دل بستن به آن اشتباه است که در صورت محقق شدن، خسارت جبران ناپذیری دربرخواهد داشت.

انتهای پیام/


 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.