1399-09-09 07:32
2107
1
71834
گاف تازه رسانه های بیگانه؛

انتشار تصویر فرهنگی گلستانی به جای دیپلمات دستگیر شده در بلژیک

رسانه های بیگانه و برخی از رسانه های داخلی در فضای مجازی تصویر فرهنگی گلستانی را به جای دیپلمات دستگیر شده در بلژیک انتشار دادند که سطح پایین سواد رسانه ای آنها رانشان می دهد.

به گزارش گلستان ما؛ روز جمعه هفتم آذرماه نوبت دادگاه نمایشی دیپلمات ایرانی« اسدالله اسدی» در کشور بلژیک بود.

ضد انقلاب کور دل در نشر خبر بازداشت و دادگاهی کردن وی در بسیاری از موارد تنها به جستجوی اینترنتی بسنده کرده است و در یک اقدامی تصویر یک فرهنگی را به جای دیپلمات بازداشت شده در بلژیک در فضای مجازی و اینترنت پخش کردنشان از استیصال و سردرگمی این افراد است.

لازم به توضیح برای خوانندگان  است، در سال ۹۷ در پی بازداشت اسدالله اسدی در سایت  کلاس بیست با "علیرضا حسنی" فرهنگی و کارشناس مسائل سیاسی، انجام شد.

در آن   گفتگو که با تیتر " یک کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد؛اسدالله اسدی قربانی امتیازدهی دولت برای برجام نشود/ وزارت خارجه جدی و شفاف پیگیری کند " در 30 مهرماه 97 منتشر شده بود ضمن محکومیت این رفتار دولت بلژیک از مسئولین وزارت امور خارجه خواسته شده بود جهت آزادی ایشان پیگیری های دیپلماتیک را به عمل آورند اما دشمنان این نظام که بارها بی خردی خود را اثبات کردند در یک گاف آشکار تصویر نویسنده این مقاله را به جای تصویر آقای اسدی در فضای مجازی انتشار دادند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.