1398-08-28 15:22
1035
0
66346
مدیر کل پارلمانی اتاق بازرگانی ایران :

امروز حضور مردم در صحنه بزرگترین راهبرد انقلاب است

مدیر کل پارلمانی اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه امروز گلایه مندی و گرانی مردم را آزار می دهد ، گفت: امروز تکلیف همه ما تبلیغ برای حضور مردم پای صندوق های رای می باشد و فقط از این راه است که می توانیم به خواسته های خودمان برسیم .

به گزارش گلستان ما ؛ مرادعلی منصوری رضی مدیر کل پارلمانی اتاق بازرگانی ایران و نماینده دوره هفتم و هشتم آزادشهر ، رامیان و فندرسک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد : امروز تنها راه موفقیت برای کلان انقلاب و جمهوری اسلامی حضور مردم است و اگر در این کشور اتفاق های بزرگی افتاده ، حضور مردم باعث آن بوده است.

 

منصوری رضی افزود : آن روزی که مقام معظم رهبری گفت اسراییل هیچ غلطی نمی تواند بکند و اگر بکند ما تل آویو و حیفا را نابود خواهیم کرد بر اساس قدرت مردم بود و امروز نیز همین مردم بزرگترین پشتوانه نظام و انقلاب هستند.

 

وی تصریح کرد : چطور می شود که ما برای امور دنیایی به یک نفر وکالت می دهیم تا کارهایمان را انجام دهداما  از کنار اینکه برای سرنوشت سیاسی خودمان به عنوان وکیل در مجلس انتخاب کنیم ، ساده می گذریم .

 

مدیر کل پارلمانی اتاق بازرگانی ایران خاطرنشان با بیان اینکه امروز گلایه مندی ، نارسایی و گرانی مردم را آزار می دهد ، ساخت : امروز تکلیف همه ما تبلیغ برای حضور مردم پای صندوق های رای می باشد و فقط از این راه است که می توانیم به خواسته های خودمان برسیم .

 

منصوری رضی اضافه کرد : چرا در جمهوری اسلامی یه عده اونقدر بخورند که از پرخوری بترکند و یه عده نداشته باشند بخورند ، امروز کسی باید نماینده بشود که شاخص های نمایندگی طراز جمهوری اسلامی را داشته باشد ، متاسفانه هر چه جلو آمدیم مجالس ما ضعیف تر شده و علت نیز تصمیم گیری ضعیف تر و طایفه ای و جناحی نگری در انتخابات است.

 

وی یادآور شد : نمی توان به نماینده ای انگ خیانت زد ، منتهی نوع مدیریت و خدمتگزاری فرق می کند ، باید از همه دیدگاه ها و کاندیداها در انتخابات استفاده کرد ، بنده قسم می خورم اگر کاندیدایی باشد که شاخص های نمایندگی داشته باشد قطعا از این فرد حمایت خواهم کرد.

 

نماینده دوره هفتم و هشتم رامیان ، آزادشهر و فندرسک در ادامه بیان کرد : این روزها بازار شایعات و دروغ داغ است ، قسم می خورم در طول هشت سال نمایندگی ام در دوره هفتم و هشتم ذره ای واسه خودم و خانواده ام کار اقتصادی نکرده ام و بنام خودم ، همسرم و فرزندانم هیچ کارخانه یا امکاناتی ندارم و اتفاقا بستگانم بیشترین انتقاد را از من دارند که چرا کاری برای آنها نکرده ام.

 

انتهای پیام /

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.