1402-05-09 12:44
998
0
85907
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان:

امام حسین(ع) تا آخرین لحظه عمر خود پیام‌رسان الهی بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: امام حسین(ع) تا آخرین لحظه عمر خود پیام‌رسان الهی بود و ما نیز باید به امام تاسی کنیم.

به گزارش گلستان ما؛ حجت‌الاسلام عبدعلی ایمانی در مراسم سوگواره حسینی هئیت شهدای رسانه گلستان اظهار کرد: پیام‌های الهی برای سعادت و کمال انسان است و باید بتوانیم در جهت رشد و تعالی خود از آن بهره ببریم. 

وی افزود: به واسطه کلام پیام خدا و مقدسات و ارزش‌های الهی که منجر به سعادت  نیک‌بختی انسان می‌شود در اختیار ما قرار گرفته و لذا رسانه کلامی از دیرباز برای هدایت انسان وجود داشته است.  

حجت‌الاسلام ایمانی ادامه داد:  امام حسین(ع)  تا آخرین لحظه عمر خود  پیام‌رسان الهی بود و ما نیز باید به تاسی از این امام همام پیام‌رسان الهی باشیم و پیام دین و اسلام را به درستی به جامعه عرضه کنیم. 

وی گفت: پیام نهضت عاشورا باید به گوش جهانیان و آزادی‌خواهان عالم برسد و ما باید آن را بازگو کنیم، پس از شهادت امام حسین(ع) پیام عاشورا به جهان عرضه شده است. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: امام حسین(ع) دارای اهداف مقدسی بوده و در برابر ظلم ایستاده و لذا الگویی برای تمام ادیان و جوامع است. 

وی گفت: حضرت زینب(س) پس از نهضت عاشورا پیام‌آور کربلا بود و پیام این نهضت را به گوش جهان رساند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.