1399-11-04 13:06
626
0
72797

افزایش بیش از ۳ برابری پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی کلاله/ دهه مبارک فجر بهترین فرصت جهت بازگویی دستاورد های انقلاب اسلامی است

فرماندار کلاله گفت: اعتبار طرح های دهه فجر شهرستان کلاله ۱۳۵ میلیارد و ۹۲۵ میلیون تومان می باشد که نسبت به سال گذشته ۳/۵ برابر افزایش یافته است.

به گزارش گلستان ما، محمد ابراهیمی در جلسه ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت:در ایام الله دهه مبارک فجر، ۲۸۲ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان کلاله افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: اعتبار طرح های فوق ۱۳۵ میلیارد و ۹۲۵ میلیون تومان می باشد که نسبت به سال گذشته ۳/۵ برابر افزایش یافته است.

فرماندار کلاله در ادامه اهم پروژه های عمرانی قابل کلنگ زنی در شهرستان را آغاز عملیات اجرایی نوسازی و بهسازی ۳۵۰ واحد مسکن روستایی با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان و احداث سه فقره BTS فاز ۸ همراه اول در سه روستای کلاله با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان عنوان کرد.

ابراهیمی در ادامه ضمن تاکید بر فضاسازی محیطی و اجرای برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی در این ایام؛ گفت: در اولین جمعه دهه مبارک فجر، میزخدمت را با حضور مدیران شهرستان در مصلی کلاله برپا خواهیم کرد.

دهه مبارک فجر بهترین فرصت جهت بازگویی دستاورد های انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین قاسمی امام جمعه شهرستان کلاله هم در این جلسه، گفت: ایام الله دهه مبارک فجر را باید قدر بدانیم و دستاوردهای ۴۲ ساله انقلاب اسلامی را برای مردم بیان کنیم.

امام جمعه کلاله اظهار داشت: انقلاب اسلامی بر اساس دین مداری و دین محوری بوجود آمده و ماهیت آن مردم سالاری و ولایت مداری می باشد که باید برای مردم گفته شود.

حجت الاسلام والمسلمین قاسمی خاطر نشان کرد: همه ما باید جهت حفظ محتوای یوم الله ها تلاش نماییم و با گرامیداشت این ایام مانع اجرای اهداف دشمنان نظام شویم.

امام جمعه کلاله در ادامه بیاناتش نماز جمعه را نیز یکی از دستاوردهای این انقلاب عنوان کرد و بر حضور پر رنگ مدیران در نماز جمعه و برپایی میز خدمت تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.