1400-05-13 15:02
1091
0
75623
گفت و گو خواندنی با استاندار گلستان؛

اظهار نظر حق شناس در خصوص رییسی و روحانی/ علت اصلی نیمه تمام ماندن پروژه پتروشیمی چیست؟

استاندار گلستان در خصوص رییس جمهور دولت سیزدهم و حسن روحانی نیز خاطرنشان کرد: همیشه باید به تصمیم مردم احترام گذاشت و حسن روحانی نیز عملکرد سیاسی وی در ویترین رفت و عمرانی وی دیده نشد.

به گزارش گلستان ما، هادی حق شناس با حضور در این پایگاه خبری ضمن تبریک هفته خبرنگار، اظهار کرد: بهترین وزیری که برای گلستان موثر ظاهر شد وزیر جهاد کشاورزی بود اما موثرترین فرد در کابینه برنامه و بودجه بوده است. 

استاندار گلستان در خصوص رییس جمهور دولت سیزدهم و حسن روحانی نیز خاطرنشان کرد: همیشه باید به تصمیم مردم احترام گذاشت و حسن روحانی نیز عملکرد سیاسی وی در ویترین رفت و عمرانی وی دیده نشد.

وی با بیان اینکه بعد از استانداری به سازمان بنادر باز خواهم گشت، افزود: تلخ ترین روزم شهادت شهید سلیمانی اما شیرین ترین تصویب منطقه آزاد تجاری بود اما تصورم این است در استان در خصوص اهمیت موضوع خوب تبیین نشده چرا که فرصتی بی نظیر برای استان است که می تواند معادل چند سال بودجه عمرانی به استان کمک کند.

حق شناس با اشاره به اینکه اهل رسانه هستم، تصریح کرد: از زمانی که وارد استان شدم ده مسئله در ذهنم بود در حوزه پتروشیمی اگر به جمع بندی نرسیدیم مقصر سهام داران عمده بودند چرا که بعد از برنامه ریزی ها و جمع بندی های صورت گرفته مسائل مختلفی را ایجاد کردند.

استاندار گلستان اضافه کرد: در خصوص پروژه پتروشیمی سرمایه گذار جدید آوردیم وزیر نفت آمادگی همکاری داشت سرمایه گذار جدید آمادگی لازم را داشت اما دو سهامدار عمده اصلی همکاری لازم را نداشتند.

وی منطقه آزاد، زه کشی، ابلاغ 22 هکتار طرح گردشگری آشوراده و بندر خشک را از دیگر پروژه های دولت یازدهم و دوازدهم در گلستان دانست.

حق شناس یادآورشد: سد نرماب را می توانستیم هفته گذشته افتتاح کنیم اما به دلیل اینکه در کاسه سد چند درخت بود که باید قطع می شد و مجوزهای قطع در شش ماهه دوم داده می شود ما این کار را نکردیم تا پروژه در زمان مقرر به بهره برداری برسد.

استاندار گلستان گفت: یکی از کارهایی که دوست داشتم انجام دهم تجارت با منطقه اوراسیا است که کرونا مانع آن شد اما اگر این اتفاق بیفتد می تواند اتفاق بزرگی را برای گلستان رقم بزند.

انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.