1400-03-29 16:36
1039
0
75078
از سوی فرمانداری ؛

اسامی منتخبان شورای ششم شهرستان گمیشان اعلام شد

فرمانداری شهرستان گمیشان اسامی منتخبان شورای اسلامی این شهرستان را اعلام کرد.

به گزارش گلستان ما؛ با شمارش آرا انتخابات ششمین دوره شورای شهر اسامی منتخبان شهر گمیشان، گمیش تپه و سیمین شهر مشخص شد.

بر اساس اعلام  احمد دستمرد فرماندار گمیشان، احمد عاصمی با سه هزار و ۵۰۷ رای، محمد مصطفوی با دو هزار و ۵۶۳ رای، محمدصفا حیدرنژاد با دو هزار و ۴۰۶ رای، عرازبردی دوجی با دو هزار و ۲۴۴ رای و بهمن ساتلخی با دو هزار و ۱۲۹ رای به عنوان اعضای اصلی شورای این شهر انتخاب شدند.

همچنین موسی یاراحمدی با دو هزار و ۶۱ رای، بهروز دربانی با دو هزار و ۳۲ رای و شهروز بایی با دو هزار و ۲۳ رای به عنوان اعضای علی‌البدل شورای شهر گمیشان مشخص شدند.

 فرماندار گمیشان اظهار کرد: از مجموع ۸۵۹۴ رای ماخوذه، احمد عاصمی با ۳۵۰۷ رای، محمد مصطفوی با ۲۵۶۳ رای، محمدصفا حیدرنژاد با ۲۴۰۶ رای، عرازبردی دوجی با ۲۲۴۴ رای و بهمن ساتلخی با ۲۱۲۹ رای به عنوان اعضای اصلی شورا انتخاب شدند.

وی افزود: همچنین موسی یاراحمدی با ۲۰۶۱ رای، بهروز دربانی با ۲۰۳۲ رای و شهروز بایی با ۲۰۲۳ رای به عنوان اعضای علی‌البدل شورای شهر گمیش‌تپه انتخاب شدند.

فرماندار گمیشان همچنین درباره نتایج شمارش آرا در سیمین شهر گفت: در این شهر از مجموع ۷۲۳۱ رای ماخوذه، محمد مفیدی با ۳۴۴۲ رای، یحیی کم با ۲۴۰۷ رای، محمود کم با ۳۱۱۷ رای، عبدالوحید کتوکی با ۲۶۶۳ رای و بیرام‌محمد قرنجیک با ۲۵۶۲ رای برای مدت چهار سال به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر سیمین‌شهر انتخاب شدند.

وی همچنین گفت: آق‌محمد پنق با ۲۵۵۶ رای، محمد پنق با ۲۳۴۵ رای و عبدالرحیم طراج با ۲۱۹۰ رای به عنوان اعضای علی‌البدل شورای این شهر انتخاب شدند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.