1399-05-12 07:56
878
0
69690
در 24 ساعت گذشته در گلستان چه گذشت؛

از کاهش بستری بیماران کرونایی تا خبر آغاز "اکتشاف نفت" در گمیشان همزمان با هفته دولت

از کاهش بستری بیماران کرونایی تا خبر آغاز "اکتشاف نفت" در گمیشان همزمان با هفته دولت از جمله اخبار شنبه یازدهم مرداد در گلستان بود.

به گزارش گلستان ما؛ پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما برخی از اخبار مهم استان را در قالب یک بسته خبری منتشر می‌کند.

در ادامه بخوانید

***مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت شرکت آب و فاضلاب گلستان گفت:​آب روستای محمدآباد آلودگی ندارد ونتیجه تمامی آزمایش ها و نمونه برداری ها منفی بود

***رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در یک هفته و به‌ویژه ۳ روز اخیر تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌ها و ویزیت بیماران سرپایی کاهش یافته و بروز بیماری کم شده است.

***۲۲ روز از گمشدن " سها رضانژاد" در ارتفاعات جهان‌نمای کردکوی می‌گذرد و با وجود استفاده از تجهیزات مختلفی مانند هلی‌شات و بکارگیری سگ‌های جسدیاب تا به‌حال اثری از او به دست نیامده است.

***دبیر شورای هماهنگی بانک‌های گلستان گفت: تاکنون بیش از ۵۰۰ نفر از کارمندان بانک‌ در این استان به کرونا مبتلا شدند.

***رییس مرکز بهداشت گنبدکاووس گفت: وضعیت عمومی پنج نوزاد گنبدی که در فاصله زمانی اسفند سال گذشته تاکنون از مادران مبتلا به کرونا متولد شدند، خوب است.

***رییس هیات مدیره مجمع خیرین ازدواج گلستان از تامین و توزیع ۷۵ سبد جهیزیه برای زوج های جوان  کم برخوردار استان خبر داد و گفت: این بسته های ازدواج شامل فرش ۱۲ متری، اجاق گاز و یک سری ظروف چینی است و ارزش مجموع این بسته ها ۳۰۰ میلیون تومان برآورد می شود.

***مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گلستان با اشاره به اجرای دومین مرحله رزمایش همدلی و احسان در استان گفت: ۶۵ هزار خانوار نیازمند از کمک‌های مومنانه ستاد برخوردار می‌شوند.

***استاندار گلستان گفت: در هفته دولت امسال اکتشاف نفت در محدوده شهرستان گمیشان آغاز می‌شود.

وی همچنین گفت:  ۴۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل سد نرماب اختصاص یافت.

***دبیر قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان گلستان گفت: در ایام دهه ولایت و امامت مرحله دوم رزمایش «همدلی و احسان» در قالب کمک مومنانه به نیازمندان گلستانی اجرا می‌شود.

***معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: در ایام محرم در استان گلستان نیز اصل اول برای برگزاری مراسم‌های عزاداری رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی از ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت خواهد بود و با جدیت نظارت‌ها را در این عرصه دنبال خواهیم کرد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.