1399-03-05 14:25
1932
0
68769

از سالگرد بانوی خبرنگار گلستانی تا شجاعت خبرنگار گالیکشی

در زمانی که خبرنگار گالیکشی از حریم خبرنگاری در مقابل توهین فرماندار گالیکش به خبرنگاران، دفاع کرد؛ جا دارد برای یادآوری جایگاه خبرنگاران به فرماندار یاد شده، از خبرنگار فقید استان گلستان که راه اطلاع رسانی به جامعه درگذشت، یاد کنیم.

به گزارش گلستان ما، هفته گذشته در جلسه ای که به مناسبت هفته روابط عمومی در گالیکش برگزار شد؛ وقتی علی اصغر میرزایی فرماندار گالیکش خبرنگاران را  دلال خواند، تیمور خسروی به وی اعتراض کرد و گفت: شایسته نیست خبرنگاران را با این صفت عنوان کنید.

خسروی در ادامه به وعده های دولت روحانی در خصوص آزادی بیان و زنده باد مخالف من اشاره کرد و گفت : متاسفانه الان در سطح کشور این امر معکوس شده و شاهد موج شکایتها از خبرنگاران هستیم.

در ادامه نیز تعدادی دیگر از خبرنگاران به این سخنان واکنش نشان دادند.

جا دارد تا از تیمور خسروی این خبرنگار شجاع گالیکشی که از حریم خبرنگاری دفاع کرد و به مسئولان ضعیف یادآور شد که با هوچی گری نمی توانند صنف شریف رسانه را دچار اختلاف و تفرقه کنند؛ تشکر کنیم.
 
در حالی که فرماندار گالیکش به جایگاه خبرنگاران توهین کرد؛ امروز اولین سالگرد درگذشت سمیه عرب خبرنگار فقیده گلستانی است.

سمیه عرب سال گذشته در همین روزها بود که برای فعالیت خبری در مسیر استانداری گلستان نرسیده به میدان بسیج در سانحه برخورد خودرو با تیر برق به کما رفت.

وی که دچار مرگ مغزی شده بود بعد از هشت روز کما به دیار حق شتافت و پیکرش در میان حزن و اندوه خبرنگاران استان در امامزاده لمسک (۵ کیلومتری غرب گرگان) آرام‌گرفت.

اما در عین ناباوری و در حالی که خبرنگاران برای انعکاس اخبار و رسیدگی به مشکلات مردمی تلاش می کنند؛ علی اصغر میرزایی به جای تجلیل از خدمات آنها، این قشر زحمتکش را دلال خطاب می کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.