1398-07-26 11:45
2810
0
65964
گرگیج پیشنهاد داد؛

احیا شورای سیاستگزاری حسینیه سیستانی ها برای پایان دادن به حاشیه ها !

عضو‌کمیته بازنگری شورای سیاستگزاری حسینیه سیستانی ها گفت: برای وحدت و‌همدلی بیشتر میان قوم‌ولایتمدار سیستانی پیشنهادی می کنم شورای ۴۵ نفره سیاستگزاری هیات امنا حسینیه سیستانی ها مجددا احیا شود.

به گزارش گلستان ما ؛ رسول گرگیچ عضو کمیته بازنگری شورای سیاستگزاری حسینیه سیستانیها و از فعالین اقتصادی - اجتماعی و سیاسی استان گلستان در خصوص حواشی اخیر این حسینیه پیشنهادی به هیات امنا حسینیه سیستانی ها ارائه داد.

گرگیج اظهار کرد : بهتر است بجای بیانیه دادن با احیا شورای سیاستگزاری حسینیه سیستانی های گرگان که به تایید هیات امنا محترم حسینیه سیستانی ها رسیده است و مرکب از ۴۵ نفر می باشد به کلیه شایعاتی که اخیرا در حسینیه سیستانی ها دامن زده می شود پایان دهید.

وی بیان کرد : استفاده از خرد جمعی ، توجه به همه دیدگاهها و نقطه نظرات ، خودداری از فردگرایی و‌منفعت طلبی ، مشارکت دادن تحصیلکردگان و‌نخبگان بویژه جوانان در تصمیم گیری ها و احترام به معتمدین و‌ریش سفیدان همه طوایف عامل اصلی در وحدت قوم‌ولایتمدار سیستانی در استان گلستان که به رنگین کمان اقوام مشهور است در سایه رهنمودهایی مقام معظم رهبری می باشد.

این فعال فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی استان خاطرنشان کرد : ضمن محکوم نمودن هر نوع تفرقه و نفاق در قوم ولایتمداری سیستانی پیشنهادی دارم.

گرگیج ادامه داد : پیشنهادم اینست هر چه زودتر با احیا شورای سیاستگزاری حسینیه سیستانی ها به حاشیه ها و مشکلات پیش آمده پایان دهیم و صرفا به بیانیه ها اکتفا نکنیم .

وی افزود :  قومی که معروف به نشست مردمداری و ریش سفیدی است ، حیف است که در بیانیه دادن غرق شود و از مسیر انسجام ، وحدت و همدلی خارج شود .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.