1402-08-06 14:07
767
0
87174
فرماندار گالیکش:

آمریکا و رسانه‌های آن رو به افول هستند

فرماندار گالیکش گفت: در کنار افول امریکا و قدرت پوشالی آن، شاهد تضعیف جایگاه رسانه‌های معاند همراه آن هستیم.

 محمدرضا میرنیا در گفتگو با خبرنگار گلستان ما، گفت: آمریکا تا زمانی به ادعای خود ابرقدرت بود که کشورهای دیگر در زمینه نظامی و دیگر حوزه‌ها پیشرفتی نداشتند و تنها کشورهای غربی با پشتیبانی از این کشور، از امریکا غولی در برابر دیگر کشورها ساخته بودند.

 وی افزود: مسلماً برد رسانه‌ای و از کاه کوه ساختن آنها در خصوص این کشور، بی‌تأثیر نبوده و این رسانه‌ها با جانب‌داری از آمریکا از آن بتی غیر قابل شکستن ساخته بودند.

 فرماندار گالیکش گفت: نفوذ ایران در خاورمیانه و دیگر کشورهای جهان و تمایل مردم جهان به آزادی و انسانیت، باعث این شد که دیگر کشورها نیز همچون جمهوری اسلامی ایران در مقابل خواسته‌های نابجای آمریکا و دولتمردان آن بایستند.

 میرنیا با تأکید بر اینکه هیچ ظلمی پایدار نیست؛ گفت: روزبه‌روز شاهد افول امریکا و آشکارشدن قدرت پوشالی آن در سطح جهان هستیم و مسلماً هیچ‌کسی نمی‌تواند خیس شدن شلوار سرباز آمریکایی را در مقابل نیروهای نظامی ایران در خلیج‌فارس را فراموش کند و این یعنی دست برتری ایران نسبت به آمریکا.

 فرماندار گالیکش تأکید کرد: در کنار آمریکا، رسانه‌های وابسته به آن که در سطح جهان در حال توطئه‌چینی برای مردم ایران و انقلاب اسلامی هستند؛ نیز جایگاه آنها در بین مردم تضعیف شده است و بیشتر مباحث آنها برای مردم ایران جنبه فان پیدا کرده است.

 میرنیا تصریح کرد: اینکه مقر امریکایی‌ها در کشورهای عراق، سوریه و هر کشور دیگر هدف موشک‌های مختلف قرار می‌گیرد، اینکه در انتقام سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی پایگاه امریکایی‌ها در عراق توسط ایران به‌صورت آشکار هدف قرار می‌گیرد و دیگر موارد، اینها گواه افول قدرت و جایگاه امریکا در جهان است.

 وی در پایان تأکید کرد: مسلماً در جریانات اخیر کشور و اغتشاشات و با لمس اینکه رسانه‌های بیگانه تنها به دنبال اهداف خود هستند و برای رسیدن به این هدف از هیچ اقدام جنایتی دریغ نمی‌کنند؛ حال این رسانه‌ها در نزد مردم ایران جایگاهی ندارند و جایگاه آنها در زباله‌دان تاریخ است.

 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.