1402-08-08 22:23
392
0
87219
با پایان امپراطوری رسانه‌های استکباری؛

 آمریکا در جهان منزوی شده است

فرماندار جدید مراوه‌تپه گفت: با بررسی مسائل جهانی و جایگاه امریکا در گذشته و حال، انزوای آمریکا مشهود است.

 امان‌محمد باشقره در گفتگو با خبرنگار گلستان ما، گفت: در گذشته تمامی کشورهای جهان تحت امر آمریکا و هم‌پیمانان آنها حرکت می‌کردند و نظام ظلم بر جهان حاکمیت داشت.

 وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی و ایستادگی ایران در مقابل ظلم و ستم و در نهایت ایستادگی و پیروزی در هشت سال دفاع مقدس، باوری برای دیگر کشورها و مردم آنها شد که می‌توان در برابر ظلم ایستادگی کرد که شعارهای مرگ بر امریکا از سوی مردم آزاده جهان، نمودی از این باور است.

 فرماندار جدید مراوه‌تپه تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران تحت امر ولی‌امر مسلمین در حال بسط‌دادن انقلاب خود در جهان است و خوشبختانه شاهد تحقق این مهم هستیم و مسلماً مبارزه با استکبار و ظلم‌ستیزی یکی از مولفه‌های اصلی این انقلاب است.

 

 وی با بیان اینکه دوران بزن‌دررو آمریکایی‌ها گذشته است؛ گفت: در قضایای مختلفی که آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها دست به ترور شخصیت‌های نظام زدند؛ در مقابل ضربه شست ایران را امتحان کردند؛ ضربه شستی که هیچ یک از کشورهای جهان حتی جرئت فکرکردن به آن را ندارند تا اینکه بخواهند عملیاتی کنند.

 اینکه جمهوری اسلامی ایران به‌تنهایی توانست طبل توخالی آمریکا را با بازداشت نظامیان آنها و حمله موشکی به پایگاه آنها در عراق، آشکار کند و به نوبه خود سهم بزرگی در انزوای این کشور مدعی در حوزه نظامی و ابرقدرتی داشته باشد.

 وی با بیان اینکه دولتمردان و رسانه‌های آمریکایی و هم‌پیمانان آن شناخت درستی در خصوص مردم ایران ندارند؛ گفت: عدم شناخت درست از مردم ایران باعث این می‌شود که آنان به گمان اینکه می‌توانند مردم ایران را با اهداف خود یک‌سو کنند؛ اقدامات و توطئه‌های مختلفی طرح‌ریزی کنند؛ فارغ از اینکه نهایت آن شکست خود دشمنان خواهد بود.

 فرماندار جدید مراوه‌تپه اشاره‌ای به رسانه‌های بیگانه و معاند داشت و گفت: شاید در گذشته و نبود امکانات در کشورهای هدف این رسانه‌ها، برخی از اهداف آنها از طریق جنگ نرم محقق می‌شد؛ اما با پیشرفت روزافزون مردم و افزایش سطح آگاهی آنها نسبت به دروغ‌های رسانه‌های بیگانه و تمیز راست از دروغ در فضای مجازی، بسیاری از توطئه‌های آنان خنثی می‌شود.

 وی به برخی از اتفاقات اخیر و مانور رسانه‌های معاند بر آن اشاره کرد و گفت: عدم همراهی مردم با جریان‌سازی رسانه‌های معاند خود نشان از شکست سیاست‌ها و معادلات پوچ آنها در قبال مردم جمهوری اسلامی ایران است.

گفتنی است؛ امان محمد باشقره بعدظهر امروز به عنوان فرماندار جدید شهرستان مرزی مراوه‌تپه معرفی شد.

 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.