1400-03-26 15:51
1220
0
75010

آمادگی لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گرگان برای اعلام اموال/ انتقاد تند نامزدهای انتخاباتی به ورود پول های کثیف

عجم یکی از آسیب های جدی انتخاباتی را ورود پول های کثیف به عرصه انتخابات برای جلب نظر مردم دانست و یادآورشد: ما نمیخواهیم به هر قیمتی رای بگیریم و تنور انتخاباتی را داغ کنیم، لذا افرادی نباید با چند صد هزار تومان سرنوشت اجتماعی افراد را تغییر دهیم.

به گزارش گلستان ما، مهدی باقری و محمدرضا عجم به نمایندگی از دیگر کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در خصوص شفافیت و انتقاد از ورود پول های کثیف به عرصه انتخابات انتقاداتی را در گفت و گو با این پایگاه خبری مطرح کردند.

باقری با بیان اینکه شب گذشته همه اعضای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برگه ای را در قالب شفاف سازی اموال امضا کردند تا در راستای شعار انتخاباتی خود اولین گام را بردارند، خاطرنشان کرد: شورای سیاست گذاری کاندیدا را مکلف کرد تا بعد از ورود به شورای شهر اموال خود را به صورت شفاف اعلام نمایند تا مردم بدانند ما با چه دارایی وارد شورا شدیم.

نامزد شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در شورای شهر گرگان اذعان کرد: کاندیداهای راه یافته در شورای شهر بعد از چهار سال نیز اموال خود را اعلام خواهند کرد تا مردم به صورت شفاف از وضعیت مالی ما خبردار باشند.

وی افزود: در بحث شفاف سازی اگر تاکید داریم و آن را شعار خود قرار داریم در همین راستا این قول را می دهیم تا مردم در همه امور ناظر ما باشند.

باقری تصریح کرد: یکی از مولفه های اصلی انقلاب پاکدستی و شفافیت بوده به همین جهت ما این این موضوع را شعار و جزو برنامه های خود قرار دادیم.

انتقاد از ورود پول های کثیف به انتخابات

محمدرضا عجم نیز در ادامه این گفت و گو تصریح کرد: متاسفانه برخی از افراد که رد صلاحیت شده اند در انتخابات شورای شهر پر رنگ تر ورود کرده اند که این نشان دهنده آن است دسترسی به صندلی برای آن افراد مهم بوده که با استفاده از پول های مختلف سعی دارند به شورا ورود پیدا کنند.

نامزد شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در شورای شهر گرگان یکی از آسیب های جدی انتخاباتی را ورود پول های کثیف به عرصه انتخابات برای جلب نظر مردم دانست و یادآورشد: ما نمیخواهیم به هر قیمتی رای بگیریم و تنور انتخاباتی را داغ کنیم، لذا افرادی نباید با چند صد هزار تومان سرنوشت اجتماعی افراد را تغییر دهیم.

وی افزود: برخی افراد با این رفتارها به مردم توهین می کنند فرماندار و هیئت نظارت این مسئله را پیگیری کنند چه معنا دارد که کسی که احراز صلاحیت نشده برابر افراد تایید شده تبلیغات می کنند.

عجم عنوان کرد: به شعور و آگاهی مردم احترام بذاریم نباید بگذاریم مسائل ناسازگار به کشور را تبلیغ کنند و افراد تایید صلاحیت شده تبلیغات افراد معلوم الحالی را در مقابل خود ببینند.

انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.