1402-11-28 09:54
375
0
88827
صبح انتخاب «1»

11 اسفند نوبت انتخاب ملت ایران است

عضو هیئت‌علمی دانشگاه گلستان گفت: ۱۱ اسفند نیز نوبت انتخاب ملت ایران است که بهترین افراد را برای مجلس و خبرگان رهبری انتخاب کنند.

مصیب عباسی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» در ویژه‌برنامه «صبح انتخاب» گفت: ۱۱ اسفند سال ۱۴۰۲ موعدی دیگر برای نمایش عالی‌ترین تجلی جمهوریت در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و آن نوبت انتخاب دیگر برای ملت ایران در گسترده ملی برای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است.

عضو هیئت‌علمی دانشگاه گلستان ادامه داد: تمام تلاش دشمنان ایران اسلامی بر این است که بین نظام جمهوری اسلامی و مردم فاصله افتاده؛ ولی ملت ایران با حضور گسترده در ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۲ نشان داد بین ملت و انقلاب و بین ملت و ولایت پایداری وجود دارد و ۱۱ اسفند نیز نوبت انتخاب ملت ایران است که بهترین افراد را برای مجلس و خبرگان رهبری انتخاب کنند

عباسی بیان کرد: همه ما در گستره ملی وظیفه داریم که برای حضور پرشور در انتخابات پای‌کار بیاییم و همگی را به این مجامع عمومی دعوت کنیم و یک فراخوان عمومی برای حضور گسترده در انتخابات ۱۱ اسفند داشته باشیم.

وی افزود: ارادت به ملت و عشق به وطن و مکتب اسلام و اطلاعات از فرموده‌های رهبری ما را مکلف می‌کند که در انتخابات حضور پرشور داشته باشیم، جمهوری اسلامی با انتخابات آزادی و حق اجتماعی و حق قانونی می‌دهد.

عضو هیئت‌علمی دانشگاه گلستان بیان کرد: نوبت انتخاب ما فرارسید و برای انقلاب برای رفتن به جبهه پیشرفت نیازمند این خلق حماسه هستیم، قطعاً مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی می‌تواند نشان‌دهنده اقتدار ملت ایران باشد و ما را از هر گزند و توطئه‌ای مصون نگهدارد.

عباسی بیان کرد: هر رأی ایرانی با حضور در انتخابات می‌تواند یک موشکی بر قلمرو و قلب دشمنان بزند و از اساتید و دانشجویان دعوت می‌کنیم پای‌کار انتخابات باشند و انتخابات هفته تبلیغات بهترین فرصت برای کرسی آزاداندیشی است و این فضای دانشگاهی گرمابخش حضور همه‌جانبه مردم در انتخابات باشد.

وی بیان کرد: به نام هر شهید و ایده و ابتکاری که بتواند انتخابات را گسترده کند همگی باید گام برداریم و در این مسیر حرکت کنیم.

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.