1394-04-30 12:57
1255
1
17865
مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامیان:

پذیرش بیش از 400 نفر در اسکان تابستانه آموزش و پرورش رامیان

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامیان از اسکان تابستانه 476 نفر جمعیت فرهنگی و غیرفرهنگی، تا کنون در 32 کلاس درس مدارس این شهرستان خبرداد.

به گزارش گلستان ما، "اسداله صادقلو" مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامیان در گفتگو با گل رامیان گفت : با توجه به اینکه در پایان ماه مبارک رمضان دور دوم سفرهای تابستانی آغاز می شود ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان رامیان با تمام توان آماده اسکان مسافرین است.

وی با بیان اینکه تابستان امسال سه مدرسه با 32 کلاس درس در آموزشگاههای این شهرستان آماده پذیرش مسافران است، اظهار کرد: 11 کلاس در آموزشگاه نیکان شهر رامیان، 8 کلاس در آموزشگاه امیر کبیر شهر دلند  و 13 کلاس در آموزشگاه امام علی (ع) شهر خان ببین هر لحظه از شبانه روز آماده پذیرش از مسافران فرهنگی و غیر فرهنگی و اسکان آن ها در مدارس این شهرستان خواهند بود.

وی افزود: از ابتدای تعطیلات تابستان تاکنون تعداد 78 خانوار فرهنگی با جمعیت 366 نفر و 30 خانوار غیرفرهنگی با جمعیت 110 نفر در این مدارس اسکان داده شده اند که این آمار نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 24 خانواده فرهنگی و غیر فرهنگی با جمعیت 103 نفر بوده است و افزایش داشته ایم.

صادقلو بیان کرد: برای موارد خاص هم آموزشگاه ملاصدرا با ظرفیت 11 کلاس در نظر گرفته شده که در صورت نیاز استفاده خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامیان بیان کرد: : دو مدرسه شهید نصیری روستای رضی و خواجه نصیر الدین الهادی جزء مدارس  ییلاقی برای استفاده فرهنگیان است که مدرسه شهید نصیری در حال آماده سازی و نیز خواجه نصیرالدین الهادی منتظر تخصیص اعتبار است.

انتهای پیام/

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

پایگاه خبری آبشار

اعزام سه نفر از کشتی گیران شهر خان ببین به مسابقات قهرمانی کشورhttp://www.absharnews.ir/?p=6595

0
0
پاسخ
1394-04-31 17:54

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.