1393-06-07 04:57
1690
0
1883
با حضور مشاور فرهنگی رسانه ای استاندار برگزار شد ؛

نشست صمیمی جوانان شهرستان رامیان با فرماندار + تصاویر

فرماندار شهرستان رامیان گفت : جوانان مهم ترین و بزرگترین سرمایه و موتور پیشرفت و توسعه هر کشوری هستند .

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان ، جواد صادقلو فرماندار شهرستان رامیان در این نشست ضمن تبریک ولادت با سعادت کریمه اهل بیت(ع) ، روز دخترب و هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره  شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: این دو شهید بزرگوار در مدت کوتاه مسئولیت خود خدمات ارزنده و کارهای بزرگی انجام دادند به گونه ای که تمامی دولتها خود را با معیار آنان می سنجند.

neshast2

جوانان مهم ترین و بزرگترین سرمایه و موتور پیشرفت و توسعه هر کشوری هستند

صادقلو با اشاره به تلاشهای دولت تدبیر و امید به تشریح اقدامات انجام گرفته در خصوص مهار تورم ، کاهش رکود اقتصادی، بحث سلامت و سیاستهای خارجی و مذاکرات هسته ای پرداخت و بیان کرد: جوانان مهم ترین و بزرگترین سرمایه و موتور پیشرفت و توسعه هر کشوری هستند و جوانان امروز ما باید با توجه به وضعیت اشتغال در جامعه و کثرت تعداد کارمندان الگوی اشتغال خود را تغییر داده و به جای تقاضای کار دولتی به دنبال فعالیتهای تولیدی و حرفه آموزی باشند.

neshast3

مسئولین انگیزه را در جوانان تقویت نمایند

علی میرخاندوزی مشاور جوان فرماندار شهرستان رامیان در ادامه هدف از این جلسه را بیان مشکلات جوانان توسط خود آنان به مسئولین عنوان کرد و افزود: مسئولین برای استفاده از جوانان باید انگیزه را در آنان تقویت نمایند چرا که بی انگیزگی میتواند برای جوانان بسیار مخرب باشد.

رامیان مظهر اخلاق و آرامش است/جوانان مهارتهای سیاسی و اجتماعی خود را افزایش دهند

عبدالسلام مهیمنی مشاور فرهنگی و رسانه ای استاندار گفت: صراحت لهجه، انرژی زیاد، محافظه کار نبودن و صداقت در گفتار و عمل، نگاه احساسی و عاطفی از ویژگیهای جوانان می باشد.

 neshast4

وی بیان کرد : جوانان باید با تمامی مشکلات به راه خود ادامه دهند و همواره با انرژی بالای خود مهارتهای سیاسی و اجتماعی خود را افزایش دهند  و نیز در عین صراحت در گفتار و کردار آنان باید با منطق لازم همراه باشد.

مهیمنی تصریح کرد : رامیان مظهر اخلاق و آرامش است که نشانه آشکار آن وجود استاندار ی می باشد که از دل رامیان برخواسته اشت.

حمایت از مخترعان جوان و ثبت اختراع آنان، توزیع عادلانه ثروت و امکانات در اقشار مختلف جامعه، پیگیری برای اشتغال جوانان، استفاده از استعدادهای نخبگان و ساماندهی جوانان ، استفاده از ظرفیت قشر جوان از جمله خواسته های جوانان حاضر در این نشست عنوان شد.

در پایان این جلسه از دو نفر از داوطلبان کنکور برتر شهرستان ، کیمیا کهساری رتبه 27 کنکور و آقای کمیل جلالی رتبه 44 کنکور سراسری تقدیر شد.

neshast5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.