1398-09-02 14:39
2656
0
66398
با حضور جمعی از مسئولان؛

فرماندار جدید رامیان معارفه شد

با حضور جمعی از مسئولان، «حمیدرضا چوبداری» به عنوان فرماندار جدید رامیان معارفه شد.

به گزارش گلستان ما، فرماندار جدید رامیان با حضور جمعی از مسئولان معارفه شد.

در این آیین که شامگاه پنجشنبه برگزار شد، «حمیدرضا چوبداری» که پیش از این به عنوان مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مشغول به فعالیت بود به عنوان فرماندار جدید رامیان معارفه و از زحمات «محمود سالاری» فرماندار سابق قدردانی شد.

محمود سالاری فرماندار رامیان چند روز از سمت خود استعفا داده بود که از سوی استاندار گلستان مورد پذیرش قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در آیین معارفه سرپرست فرمانداری رامیان اظهارکرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان مهم ترین اتفاق سال جاری نیاز به برنامه‌ریزی و هماهنگی دارد و به همین دلیل در کمترین زمان و برای عقب نیفتادن این مسائل سرپرست جدید فرمانداری شهرستان رامیان منصوب شد.

عبدالرضا چراغعلی افزود: انتخابات فضای جانبداری از هیچ شخصی نیست و از همین رو مسئولان برگزاری و مجریان آن باید با هوشیاری کامل مراقب باشند تا مورد سوء‌استفاده قرار نگیرند.

در ادامه سرپرست فرمانداری رامیان هم گفت: اصلی‌ترین برنامه‌ام برای فرمانداری این شهرستان استفاده از تمام ظرفیت‌های منطقه برای پیشبرد اهداف نظام و ترقی اقتصادی و فرهنگی شهرستان است و در این راستا نیازمند همکاری و همدلی تمام کسانی هستم که می‌توانند برای منطقه به هر نحوی کمک کنند.

حمیدرضا چوبداری خاطرنشان کرد: انتخابات یک آزمون حساس برای همه است و تلاش خواهم کرد با عمل به منویات رهبر معظم انقلاب، امانتداری درست برای نظام و مردم باشم و در این زمینه از هیچ کوششی فروگذار نخواهم بود.

انتهاي پيام/

  • منبع خبر : مهر

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.