1393-05-16 06:58
2330
2
637

شور و نشاط انتخاباتي در پايگاه هاي انتخاب رشته راميان + تصاویر

همزمان با اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری فعالیت 3 پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری در شهرستان رامیان از روز چهارشنبه 15 مردادماه آغاز و به مدت 10 روز ادامه دارد.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، این روزها بعد اعلام نتایج کنکور امسال تب و تاب انتخاب رشته برای آن دسته از داوطبان مجاز به انتخاب رشته بسیار داغ است و هر یک از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته برای انتخاب بهترین رشته و متناسب با علاقه و رتبه مورد نظر خود و آینده خود در تلاش هستند .

در جهت ایجادفضایی امن برای داوطلبان و با استفاده از مشاوران مجرب و نرم افزار مخصوص انتخاب رشته ، پایگاه انتخاب رشته کنکور از صبح دیروز چهارشنبه 15 مردادماه آغاز و به مدت 10 روز ادامه دارد.

این پایگاه همه روزه در دو نوبت صبح از ساعت 9 الی 12 ظهر و عصر از ساعت 15 الی 19 عصر در سه شهر رامیان ،خانببین و دلند آماده ارائه خدمات مشاوره ایی و ثبت اینترنتی انتخاب رشته می باشد .

پایگاه انتخاب رشته در رامیان، دلند ، خان ببین به ترتیب در اموزشگاه های فضیلت، ام البنین و معلم مستقر است.

این خدمات با کمترین هزینه برای داوطلبان همراه خواهد بود .

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

پایگاه خبری آبشار

مراسم تودیع و معارفه بخشدار فندرسک برگزار شد+تصاویرمراسم تودیع و معارفه بخشدار جدید و قدیم فندرسک با حضور میرباقری مدیرکل سیاسی و انخاباتی استانداری گلستان در سالن اجتماعات فرمانداری رامیان برگزارشد.www.absharnews.ir/?p=2349

0
0
پاسخ
1393-05-16 07:04

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.