1397-03-03 13:56
1737
0
53697
نزدیک به 14 سال انجام می شود؛

سنت خیرخواهانه بانوان روستای زینب آباد در ماه رمضان + تصاویر

حدود 14 سال است که در ماه مبارک رمضان تعدادی از خیرین روستای زینب آباد، بسته های گرم غذا در بین خانواده های نیازمند این روستا توزیع می کنند.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، یکی از سنتهای زیبایی که این روزها یعنی ماه مبارک رمضان بیشتر به چشم می خورد پخت غذا و افطاری و توزیع آن بین نیازمندان است.

در این هیاهوی زندگی نه مزدی نه چشم داشتی و نه چیز دیگر ، چرا که هدف والایی دارند و آن چیزی نیست جز رضای خدا و تقرب بسوی او!

کمکهای نقدی و غیر نقدی مردم با خداقوت گفتنشان نیز بزرگترین دلگرمی آنها برای ادامه دادن این مسیر پربرکت است!

خدیجه رجبلو مسئول هیئت فاطمه الزهرا (س) روستای زینب آباد در گفتگو با خبرنگار ما گفت: حدود 10 سال است با کمک هیات امنای مسجد امام حسن مجتبی (ع) و بانوان هیئت امنای فاطمیه و پایگاه بسیج این روستا بصورت خودجوش تصمیم بر انجام این کار خیرخواهانه گرفتیم.

وی بیان کرد : در ماه مبارک رمضان با جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی خیرین غذایی برای افطاری نیازمندان این روستا طبخ و بین آنها توزیع می شود و این کار هر روز در این ماه مبارک نزدیک افطار بین 250 تا 300 نیازمند انجام می شود.

بانوانی که با عشق و نیت خالصانه حدود 14 سال است عزم خود را جزم کرده اند و با وجود سختی های فراوان این کار نیک را با عنایت خداوند و با مدیریت جهادی ادامه داده تا لبخند شادی را برلبان کودکان و خانواده های نیازمند بنشانند.

نکته قابل توجه در این اقدام حضور محمد گنجی راننده تاکسی بود که وسیله نقلیه و کسب درآمد روزانه معیشت خانواده خود را در این ساعت از روز بدون هیچ مزدی در اختیار این اقدام خداپسندانه گذاشته بود و ابراز خرسندی می کرد و خداراشاکر بود که می تواند دل یک نیازمند را شاد کند و تاثیرات فراوان این کار را در زندگی خود مشاهده کرده بود.

eft1

eft2

eft6

eft3

eft4

eft5

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.