1393-08-18 17:58
3302
1
5553
بعد از 7 سال انتظار؛

سرانجام فاز یک مسکن مهر رامیان تحویل متقاضیان شد

سرانجام انتظار و دل نگرانی بالاخره فاز یک پروژه مسکن مهر رامیان تحویل متقاضیانی شد که بعد از سالها خون دل خوردن و پیگیریهای چندین باره به آرزوی خود هر چند ناتمام رسیدند.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، فاز یک پروژه مسکن مهر رامیان شامل 144 واحد مسکونی در متراژهای حدود 65 تا حدود 90 متری به همراه مشاعات در 3 طبقه 4 واحدی به همراه پارکینگ و انباری تحویل داده شده استو قیمت این واحدها نیز از حدود 12 میلیون تا حدود 18 میلیون تومان تعیین شده است.

در حال حاضر و تا لحظه ثبت این خبر هنوز تاییدیه نظام مهندسی شامل این پروژه نشده است و پروژه دارای معایبی می باشد که پیمانکار و بنیاد قول رفع آنرا به ساکنین فاز یک داده اند.

مقرر گردیده که در آینده ای نزدیک و با توجه به فرارسیدن فصل سرما و بارندگی انشاالله مشکلات بیرونی پروژه(آسفالت، محوطه سازی، نمای بیرونی و تزئینی) حل شود.

در پایان قابل توجه است که یادآوری گردد تلاشهای بسیار زیاد و مجدانه فرماندار شهرستان رامیان که بصورت شبانه روزی و در ماههای اخیر اتفاق افتاد باعث شد فاز یک این پروژه تحویل متقاضیانی شود که سالها نگاه ملتمسانه خود را به مسئولینی دوخته بودند که هیچ اقدام قابل توجهی صورت نگرفته بود .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

کاغذلو

سلام این فرماندار که چند ماهه هست اومده . باید از اونایی تشکر کنید که باخون دل این پروژه رو پیش بردن .مرد بودن وبی ادعا و صاقانه خدمت کردند .خداوند هر کجا هستند نگهدارشان باشد

0
0
پاسخ
1393-08-19 14:16

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.