1393-05-13 10:47
2525
0
502
معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان رامیان خبر داد :

راه اندازی 3 پایگاه انتخاب رشته آزمون سراسری در شهرستان رامیان

معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان رامیان از راه اندازی 3 پایگاه انتخاب رشته آزمون سراسری از تاریخ 15 مردادماه برای داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در این شهرستان خبرداد.

به گزارش گلستان ما ، رضا ابراهیمی معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان رامیان در گفتگو با خبرنگار گل رامیان اظهار داشت : امسال همزمان با اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری و به منظور ارائه خدمات مشاوره‌ای و راهنمای انتخاب رشته توسط مشاوران مجرب آموزش و پرورش به داوطلبان مجاز به انتخاب رشته پایگاه‌های انتخاب رشته در سطح شهرستان رامیان راه اندازی شده است.

وی با اشاره به زمان آغاز فعالیت پایگاه‌های انتخاب رشته بیان کرد: این پایگاه‌ها از تاریخ 15 الی 24 مرداد ماه با نرم‌افزارهای پیشرفته انتخاب رشته رایانه‌ای به داوطلبان مجاز به انتخاب رشته خدمات مشاوره، راهنمایی و انتخاب رشته مکانیزه، توضیح رشته های دانشگاهی و بازار کار ارائه می‌کند.

معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان رامیان گفت : هزینه مشاوره کامل انتخاب رشته برای دانش آموزان عادی 30 هزار تومان ، دانش آموزان فرهنگیان 20 هزار تومان و دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد 10 هزار تومان می باشد.

ابراهیمی تصریح کرد : پایگاه انتخاب رشته در رامیان در دبیرستان فضیلت رامیان بصورت متمرکز صبح از ساعت 9 الی 12 و عصر از ساعت 15 الی 19 و همچنین دو پایگاه انتخاب رشته در شهرهای دلند و خان ببین دوروز در هفته پذیرای داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می باشد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.